• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Till Styrelsen !

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Jag vill härmed skicka ett stort TACK till styrelsen och web för allt arbete ni lägger ner för oss medlemmar. Ni gör enl.min mening ett fantastiskt (ofta otacksamt tyvärr) arbete på er fritid. Jag kan inte tro att det inte finns nån enda medlem till som tycker som mej. Så låt oss höras för även positiva inlägg behövs.
MVH Gunilla

F

F.d. 55328

Guest
Sv: Till Styrelsen !

Vad mer av ett forum än detta kan man önska sig?
Här får man hjälp i stort och smått.
Jag undrar om någon hittat något liknande på nätet, jag har det inte.
Givetvis är det det ett samarbete med en framsynt styrelse, och en engagerad web stab som ger oss detta forum.
Tråkigt nog kan jag inte komma till Årsmötet och ge dem mitt stöd, men det fixar säkert alla ni andra.

F

F.d. 52908

Guest

Hej
Jag vill också tacka styrelsen och webb för ett mycket gott arbete. Tack vare er har vi en trevlig klubb och mycket roligt att läsa, med många fina tips. Man kan ju dessutom läsa det man vill och hoppa över de som startar tråkigheter. Tack
Sören

Hjulnissarna

HBK Medlem
Kommun
Halmstad
HBK-Nr
1025
Medlemskap
2025

Vad mer av ett forum än detta kan man önska sig?
Här får man hjälp i stort och smått.
Jag undrar om någon hittat något liknande på nätet, jag har det inte.
Givetvis är det det ett samarbete med en framsynt styrelse, och en engagerad web stab som ger oss detta forum.
Tråkigt nog kan jag inte komma till Årsmötet och ge dem mitt stöd, men det fixar säkert alla ni andra.

Jimmy!
Om du tycker att du vill men inte har möjlighet att delta i klubbens årsmöte så kan du alltid utfärda en fullmakt till någon annan klubbmedlem (självklart någon som du känner och litar på) som kan var ditt ombud dvs företräda dig vid omröstningar. Hur en sådan fullmakt kan/måste utformas kan du se om du googlar på "fullmakt årsmöte". Ditt ev ombud måste då medföra fullmakten till årsstämman så att din röst kan registreras.
Hälsningar Boo

Senast ändrad:
Toppen