• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Till "Snurpan" m.fl. angående Familjegrupp

F

F.d. 25270

Guest
Hej !
Vill härmed djupt beklaga de snorkiga och gnälliga inläggen från min sida. Jag skrev inläggen efter två sömnlösa dygn med kraftig värk och var verkligen inte mig själv. Omdömet var satt ur spel p.g.a. detta. Jag hoppas att Ni kan acceptera min uppriktiga och offentliga ursäkt. När jag nu fått medicinsk behandling och känner mig som folk igen blir jag mörkrädd när jag läser vad jag skrev. Jag har valt att "krypa till korset" offentligt på detta vis och kan bara hoppas på Er förståelse. Jag har absolut inget emot barn, tvärtom, och de som känner mig skulle nog aldrig gissa att det var jag som skrivit inläggen ifråga.
Med ruelse och stor vånda kan jag nu bara vädja till Er om förståelse och förlåtelse.
Mvh
Harry Hymer :msn_photo: :msn_brheart:

Senast redigerad av en moderator:

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Sv: Till "Snurpan" m.fl. angående Familjegrupp

Det är strongt av dej att kunna be om ursäkt. Visst kan vi alla göra fel ibland men det är inte alla som kan erkänna det. Så en stor eloge till dej. Kan också tala om att jag blev mycket paff när jag såg att det var du som skrivit kommentaren. Men nu förstår jag , efter din förklaring,
Ha en bra fortsättning på sommaren.
MVH Gunilla :msn_highfive::msn_sun::bye::bye:

F

F.d. 2692

Guest
Sv: Till "Snurpan" m.fl. angående Familjegrupp

Strongt Harry Hymer, då har vi placerat detta i historieboken och hoppas du skall slippa din värk, vet att det kan vara jobbigt.

Toppen