• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Till renault ägare

robkar

HBK Medlem
Inlägg
18
Kommun
Västervik
HBK-Nr
14582
Medlemskap
2024
Hej var till Vadstena i helgen träffade ett par som har en HB byggd på Renault Master och de hade jalusi i bildelen. Är det någon som vet vart man kan få tag på en jalusi till en Master. De som ägde bilen sa att den var där när de köpte den, med det måste väll gå att få tag på separat. Våra liksom deras är en Home-Car.
 

Vaktis

HBK Medlem
Inlägg
51
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
5195
Medlemskap
2025
Sv: Till renault ägare

Hej
Jo, jag vet dom kan tyckas dyra men dom är värda en hel del speciellt när du slipper hålla på med sugkopps-folien.
Jag eftermonterade mina just på vår Home-Car -07 byggd på Renault Master. Enkla att montera.
Dom inköptes på Forsbergs i Hyssna och priset var runt 6500:- om jag minns rätt.
 

Bilagor

  • 2013-03-09 12.11.32.jpg
    2013-03-09 12.11.32.jpg
    2,5 MB · Visningar: 9

Gudby

HBK Medlem
Inlägg
48
Kommun
Upplands Väsby
HBK-Nr
15284
Medlemskap
2024
Sv: Till renault ägare

Hej !
Jag köpte mina från camping4you med fri frakt enkla att montera och bra och snabb fördragning nu slipper jag att använda gardinen bakom framstolarna i min Adria Matrix Supreme

/Benke
 
F

F.d. 50446

Guest
Sv: Till renault ägare

Vi har just köpt en Bürstner Delfin på Renault Master, den har/hade plisségardiner, men den i vindrutan gjorde A-stolparna så tjocka/breda, på passagerarsidan hela 10cm!! av sikten, på förarsidan ca 3cm, och detta på i mitt tycke redan mycket grova A-stolpar, så jag tog bort den och föredrar utsikt och isolermattan med sugkoppar.

mvh från Linda & Pär i Torshälla.
 
Toppen