• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Till Belgien 1 och alla andra i klubben

Lodjuret

HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
651
Medlemskap
2024
Min fru kom förbi där jag satt vid datorn och läste en annan tråd med påskhälsningar, då blev hon intresserad och jag rullade vidare i tråden och plötsligt när Belgien 1:s inlägg kom fram på bildskärmen ropa hon till dottern,
Citat: Kom Beatrice får du se vilken trevlig Påskhare han har, !!! slut citat.:yes:
:bye:
Så till alla i HBK, från oss, utan egen Påskhare, Glad påsk på er.
Lennart m familj

F

F.d. 839

Guest
Sv: Till Belgien 1 och alla andra i klubben

Lennart med fam,
Lodjuret

Det är inte bara för att det är Påsk att jag har kaninen i min signatur utan den sitter (dansar) där hela året dotters önskemål :)

!!! Glad Påsk !!!

Tom o Cina

HBK Medlem
Kommun
Karlskrona
HBK-Nr
1547
Medlemskap
2025

Trevligt med lite roliga figurer är allt lite avis att inte jag vet hur man gör, Önskar all i HBK en trevlig Påsk, Hälsar en nattjobare som bara har ca 2,5 tim kvar innan sängen väntar

F

F.d. 839

Guest

Tom & Cina,

Det är egentligen ganska lätt att "klistra" en rörlig gif file i din signatur.

Gör så här :
1. Surfa till Free Animated . We have many more animations of välj kategori på vänstra sidan, välj den bilden du önskar. Sett musen på bilden och klika på högra sida flytta neråt och välj spara bilden. Spar bilden i den map du önskar (kom ihåg vart du sparar den så du hittar den igen)
2. Nu går du tilbaks till Husbilensklubb i kontrollpanelen ser du redigera signatur.
3. Välj option 2 tryck på browse och lokalisera bilden.
4. Gå lite längre ner och tryck på Förhandsgranska signatur, ser till att den bilden som du laddar up inte är större än 19.5 Kb.

Lycka till ;)

Lodjuret

HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
651
Medlemskap
2024

Alldeles rätt Belgien 1, jag har själv sett din bild sedan du började med den, tycker det är trevligt med dessa små bilder,:msn_wink:

Visste därför att det inte var någon "Påskhare" , det blev för mig lite roligt när frun trodde den satt där bara för att det är påsk..
Även ett litet leende förlänger livet,:rolleyes:
Glad påsk
Lennart

F

F.d. 839

Guest

Dervan,

Det ser ut som många har interesse att använda animerade djur eller i annan form nuförtiden, det tycks smitta av sig efter att ha sett "my dancing rabbit" ;)

F

F.d. 4879

Guest

Precis vad jag tänkte på, varför inte en katt? Kaniner i all ära, det fanns i hushållet när barnen var små. Nu är det Smulan och Merlin, två underbara familjemedlemmar med Norsk skogskatt, bondkatt och siames i en salig blandning..

Iréne och Kjelle

HBK Medlem
Kommun
Sävsjö
HBK-Nr
1305
Medlemskap
2025

Precis vad jag tänkte på, varför inte en katt? Kaniner i all ära, det fanns i hushållet när barnen var små. Nu är det Smulan och Merlin, två underbara familjemedlemmar med Norsk skogskatt, bondkatt och siames i en salig blandning..

Våra 2 söner har varsinn katt som blir 8 år i sommar, syskon, det skulle vara 2 han-katter, men det blev en av varje kön så de har blivit fixade hos vetrinären, den ena är en tjej som heter Casper, den andra är alltså en han-katt som heter Musse och väger runt 8 kg.

skoogis

HBK Medlem
Kommun
Trosa
HBK-Nr
364
Medlemskap
2026

Ja Tyvärr kom min gubbe efter din

F

F.d. 15719

Guest

hihi! tack för tipset om signaturbild!!!

Idag har Agne dragit lite kablar och sånt i minusgrader.

Och jag ställde upp utemöblerna i hallen så hade vi en liten "inflykt" med fika och nybakt solskenskaka. Vi såg inga fönster och inget snöfall på den fina plats jag valt.:)

Vi ska införskaffa en sån bras-illusions-dvd, alltid värmer det något under kalla sommarkvällar på våra resor med onslow.

Håll ut - det blir vår - framåt maj eller så!

/elisabeth

Toppen