• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Till alla er som har någon som ni Älskar...

F

F.d. 8656

Guest
Visst är det skönt att ha någon att älska, och även ha någon som älskar en. Det borde alla få ha känslan om i sitt liv.

I kväll har vi tittat på en film som heter "P.S. I Love You", en helt fantastisk film om äkta kärlek. Den kan vi varmt rekommendera till alla, den var helt suverän.

IMAG0527.jpg

Hyr den, köp den eller låna den av någon, SE DEN!! Helt klart en av de bästa filmen som jag sett.

Ibland ser man inte det man har, man får sig en tankeställare och känner hur mycket man verkligen älskar sin familj/sina barn/vänner.

Jag har sån tur att jag har min Lasse, han finns alltid vid min sida, och det är jag så tacksam för.
Visst finns det stunder som man inte drar jämt, men det är viktigt att förstå att man måste ta vara på dagen, på varandra och på livet, för det har man nog bara ett av.

Jag har insett att ju äldre jag blir desto mer medveten blir jag om att nära och kära faller ifrån på olika vis. Det är inte bara gamla farmor som blev 94 år som säger "hej då", vissa har oturen att bli en ängel långt långt tidigare.

Så se till att se filmen med någon du har dig nära, och jag vill nästan lova dig att du får upp ögonen för kärleken igen om den har "suddats" ut i ditt liv.

En stor kram till alla och ta hand om er och varandra.

Sov Gott!

T

Teddi

Guest
Sv: Till alla er som har någon som ni Älskar...

hej emma,,får man lov att svara på detta? i så fall underbart skrivet av en ungdom:),

själv har ja stött på patrull vid 46 års äktenskap,,inga stora problem så att säga,, men ändå,, ja har nämligen problem att vara med i dessa sociala aktiviteter på klubben:)'

min fru sätter stopp vid allt över 5 timmar om dagen,,,va tror du om detta??

men ja har lovat henne en egen dator laddad med 50,000 recept,,kan de va nåt??:)

skämt åsido!! underbar läsning av mej från någon som känner stort för sin livsvän,,

va rädda om varann så löser allt sej under resans gång,,

ha de så bra,,teddi,,

F

F.d. 8656

Guest
Sv: Till alla er som har någon som ni Älskar...

Hej Teddi, självklart får man skriva i tråden, det är bara roligt.

Tack för ditt inlägg. :)

Kram Emma

Toppen