• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

TILL ADMIN,,

lars o margareta

HBK Medlem
Kommun
Hudiksvall
HBK-Nr
6977
Medlemskap
2024
VARFÖR??? går in via snabblänkar och öppnar dagens inlägg och hittar inlägg fr 2012-2014 (( strömmingsfiske tex.) lite irriterande om man inte kollar datum innan man börjar läsa ,Går det inte att ändra på det???? Hälsningar Lasse J

Hasse-K

HBK Medlem
Kommun
Helsingborg
HBK-Nr
17594
Medlemskap
2025
Sv: TILL ADMIN,,

Samma här, bara aktuella ämnen. Jag brukar gå in via "olästa inlägg" för det mesta.

Ingrid & Thomas

HBK Medlem
Kommun
Borås
HBK-Nr
4340
Medlemskap
2026

Tråden fylldes på med två nya inlägg 10 april 2017, därför har den blivit aktuell igen. Tycker trådarna skall stängas automatiskt efter viss tid då inga inlägg strömmat till...
Med vänlig hälsning! Thomas Eriksson

Bilagor

• IMG_0642.PNG
    IMG_0642.PNG
    418,9 KB · Visningar: 8

Ingrid & Thomas

HBK Medlem
Kommun
Borås
HBK-Nr
4340
Medlemskap
2026

Hej Gunnar!
Många trådar startar med att någon frågar om råd, exempelvis gasolfyllning. En sådan tråd dök öpp nu efter 8 år! Det som skrivits tidigare i den tråden är ju knappast intressant längre... Tycker det dyker upp fler och fler gamla trådar och jag tror att många missat just datumen på dem. Är det någon trådskapare som vill ha kontinuitet i en tråd så så kan hen ju göra nya inlägg i den innan fastställd maxtid stänger den.
Med vänlig hälsning! Thomas

Gunnar

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Malmö
HBK-Nr
5
Medlemskap
2040

Det är en fråga för styrelsen att svara på!

Toppen