• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tidsmiljonärer

F

F.d. 55511

Guest
Vi har nu lämnat vårt numera sålda hus och flyttat ut i hb.n. Vi mellanlandar hos våran yngsta dotter i småland innan vi på torsdag åker mot Varberg för att sedan på Fredag morgon ta färjan till Grenå för vidare färd söderut för att hamna i Alicante i november.Underbart är ordet.:spinny::spinny:

F

F.d. 25246

Guest
Sv: Tidsmiljonärer

Låter otroligt härligt! njut lite för mig med har ganska låååångt dit än.... Skriv gärna igen eller starta en blogg hur ni upplever det hela.

Åter igen ha det gott
Mikkeman

F

F.d. 52945

Guest

Man blir lite "avis", jag har lite mer än 9 år kvar och hustrun ännu mer, min kusin Göran och hans partner Maria är oxå på väg ner till värmen i deras husbil.

Ha de jättegott!:):)

Pilot

F

F.d. 29870

Guest

velkommen neråt står her i Bennidorm hvor jeg skal stå til jul helt ny stelplass mot Alfas de pi
rent å fint Koser oss i varmen.Dere kan følge min blog om dere vil

F

F.d. 55511

Guest

Undvik rutten Grenaa - Flensburg ett tag framöver då det är stora vägarbeten som sinkar en hel del, vi kom bara till Aabenraa , sedan fick hungern sätta stopp för vidare färd. Men så är ju det här hb livet,man tar det som det kommer.

Tidsmiljonärerna:wink:

Toppen