• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Thule Easy Bag

F

F.d. 55425

Guest
Nån som vet om det finns någon firma i Sverige som säljer denna box ? Har hittat den på en tysk firma men köper den hellre i sverige + att jag gärna vill se den i verkligheten innan köp. :yes:

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025
Sv: Thule Easy Bag

Dessa är återförsäljare i Västerås för där bor du väl nära .

[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, Sans-Serif]AD Center [/FONT][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, Sans-Serif]Brandthovdagatan 19 B
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, Sans-Serif] [FONT=Verdana, Arial, Helvetica, Sans-Serif]721 35 [FONT=Verdana, Arial, Helvetica, Sans-Serif]Västerås [/FONT][/FONT][/FONT][/FONT][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, Sans-Serif]Telefon: 021-180620
[/FONT][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, Sans-Serif]Autoexperten/Carfix [/FONT][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, Sans-Serif]Omformargatan 2
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, Sans-Serif] [FONT=Verdana, Arial, Helvetica, Sans-Serif]721 37 [FONT=Verdana, Arial, Helvetica, Sans-Serif]Västerås [/FONT][/FONT][/FONT][/FONT][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, Sans-Serif]Telefon: 021-815170
[/FONT][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, Sans-Serif]Mekonomen [/FONT][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, Sans-Serif]Friledningsgatan 9 (Tunby)
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, Sans-Serif] [FONT=Verdana, Arial, Helvetica, Sans-Serif]721 37 [FONT=Verdana, Arial, Helvetica, Sans-Serif]Västerås [/FONT][/FONT][/FONT][/FONT][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, Sans-Serif]Telefon: 021-810022
[/FONT][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, Sans-Serif]Mekonomen [/FONT][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, Sans-Serif]Kopparbergsvägen 45
[FONT=Verdana, Arial, Helvetica, Sans-Serif] [FONT=Verdana, Arial, Helvetica, Sans-Serif]722 19 [FONT=Verdana, Arial, Helvetica, Sans-Serif]Västerås [/FONT][/FONT][/FONT][/FONT][FONT=Verdana, Arial, Helvetica, Sans-Serif]Telefon: 021 - 41 45 50
[/FONT]

F

F.d. 55425

Guest
Sv: Thule Easy Bag

Va bra ,ja jag har inte långt till Västerås och då kan jag ju se dem i verkligheten. Tack för hjälpen.

Toppen