• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Thetfordkylskåp fungerar ej på 220V

F

F.d. 1322

Guest
Chassiefabrikat: Ford
Chassiemodell: Transit
Chassietyp: Standard
Motortyp: 140Hk
Årsmodell Chassie: 2010
Husbilsfabrikat: Rimor
Husbilsmodell: Katamarano 8P
Husbilstyp: Halvintegrerad
Årsmodell Husbil: 2010
Ämnesområde: Inredning
Hej !

Vi har problem med vårt Thetfordkylskåp - det fungerar med gasol, men inte
när 220V är tillkopplad. Vi har kontrollerat att el går fram och att automatsäkringen
är tillslagen. Så vitt jag förstår finns inga ytterligare säkringar att kontrollera.

Vore tacksam om någon har något förslag på åtgärd ?

Tackar på förhand för er medverkan !!!

Med många soliga sommarhälsningar
Bosse & Carin

smålänningen

HBK Medlem
Kommun
Älmhult
HBK-Nr
1442
Medlemskap
2025
Kan vara elpatronen som gett upp. Bytter vår i höstas. Kostar mellan 250-300kr om jag inte missminner mig. Vår gick att komma åt utifrån = behövde inte montera bort kylskåpet.

Leif Karlsson

HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
1751
Medlemskap
2028
Hejsan.

Tycker det här är en garanti fråga, husbilen är ju knappt ett år gammal ,,, tag kontakt med försäljnings stället så tror jag att de fixar det utan betalning . MVH Leif

F

F.d. 1322

Guest
smålänningen skrev:
Kan vara elpatronen som gett upp. Bytter vår i höstas. Kostar mellan 250-300kr om jag inte missminner mig. Vår gick att komma åt utifrån = behövde inte montera bort kylskåpet.

Jättestort tack för hjälpen !!!!

Toppen