• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Thetford toa

Pelle&Lena

HBK Medlem
Inlägg
2.483
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Hej!

Någon som har en Thetford C250 toatank över?
Är i stort behov av en snarast, kanske någon vet vart jag får tag i en till skapligt pris?

Mvh
Pelle
 
F

F.d. 53012

Guest
Sv: Thetford toa

Finns och beställa på Camp4You eller andra välsorterade ställe borde gå få hem med vändande post. Eller tycker du den blir för dyr. Köpte en extra om det skulle bli knepigt att få till tömning och vi står illa till och valt att stanna ett dygn till. Behovet har endast varit en gång på 5 år sedan vi införskaffade det extra kärlet.
 

Pelle&Lena

HBK Medlem
Inlägg
2.483
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: Thetford toa

Finns och beställa på Camp4You eller andra välsorterade ställe borde gå få hem med vändande post. Eller tycker du den blir för dyr. Köpte en extra om det skulle bli knepigt att få till tömning och vi står illa till och valt att stanna ett dygn till. Behovet har endast varit en gång på 5 år sedan vi införskaffade det extra kärlet.

Då kanske din är till salu:)
Mvh
Pelle
 
F

F.d. 55374

Guest
Sv: Thetford toa

Har oxå tänkt på detta verkar vara bästa alternativet, får nog bli detta då vi måste ha det när vi åker söderut för första gången utanför Sverige.

Tack så mycket aake

Mvh
Pelle

Tveka inte, det är nog en av de bättre köp vi har gjort, kommer ofta till
användning trots att vi numer aldrig lämnar landet med husbil.

Tommy R
 
F

F.d. 53012

Guest
Sv: Thetford toa

Då kanske din är till salu:)
Mvh
Pelle
Köpte ett fönster av Camp4You fick det för 3 veckor sedan måste varit det sista dom levererade ut i så fall om dom har gått i konkurs det fungerade exemplariskt och bra pris också. Ni kan få låna min extratank om ni åker förbi vi skall inte på någon långresa.
 

Mona & Kjell

HBK Medlem
Inlägg
5.426
Kommun
Haparanda
HBK-Nr
1174
Medlemskap
2024
Sv: Thetford toa

När skedde detta verkar som deras hemsida och allabolag inte har fått in det ännu i så fall. Menar du detta bolag 556906-0568

Antar att du avser företaget Campingtillbehör4u. Camp4You var ett framgångsrikt husbilsföretag i Piteå som upphörde med sin verksamhet efter en omfattande brand i sina lokaler.
//Kjell
 

Pelle&Lena

HBK Medlem
Inlägg
2.483
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: Thetford toa

Köpte ett fönster av Camp4You fick det för 3 veckor sedan måste varit det sista dom levererade ut i så fall om dom har gått i konkurs det fungerade exemplariskt och bra pris också. Ni kan få låna min extratank om ni åker förbi vi skall inte på någon långresa.

Tack för erbjudandet, men vi köper ett fresh upp set, så vi alltid har med oss extra

Mvh
Pelle
 
Toppen