• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Theta 30A

elegance

FD HBK Medlem
Kommun
Bräcke
HBK-Nr
14404
Medlemskap
2023
Har 300w solpaneler med en Theta 30A Regulator undrar om nån vet vart man kan ladda ner en manual till denna eng eller svenska

Bennsan

FD HBK Medlem
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
12368
Medlemskap
2021
Sv: Theta 30A

Mycket svårt att säga vad det är för en regulator, kan inte hitta någon på nätet. I vissa fall säljs samma regulator under olika namn beroende på vem som säljer. Har du ingen närbild? Det skulle underlätta. Det jag hittat på nätet är enl. nedan.
Länk till Solarlink : Solar Charge Controller

Obs! Modellerna Omega & Theta är samma regulator men Omega saknar display.

Länk till manual : http://www.solarlink.de/PDF-Files/Steca/LUR_Emanual.pdf

Länk till data sheet : http://www.solarlink.de/PDF-Files/Steca/Lur_E.pdf

Bennie

Senast ändrad:

elegance

FD HBK Medlem
Kommun
Bräcke
HBK-Nr
14404
Medlemskap
2023

Hej tack för länkarna ska se om jag kan ta en bild imorgon och lägga ut här
om jag går iland med det :) Det är inget fel på den men jag vill veta hur det funkar om den skulle krångla :)

Senast ändrad:

Bennsan

FD HBK Medlem
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
12368
Medlemskap
2021

Kolla länkarna du fick så upptäcker du att det är samma regulator. Din säljs under namnet Uhlmann & länkarna visar samma laddare som säljs under namnet Steca. I en av länkarna har du manualen att ladda hem.

Lycka till

:)Bennie:)

Toppen