• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

The wall,med Roger waters

gaisaren

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
521
Medlemskap
2025
Sv: The wall,med Roger waters

Trevligt om det blir av. Hoppas att han kommer hit till Sverige. Om inte och att det är "för långt" där det händer, håller vi till godo nästa år med att ha bokat platser 3 sep till P-Floyd, Dalhalla.

ha de.................:music-icon:

Senast ändrad:

karwis

HBK Medlem
Kommun
Linköping
HBK-Nr
318
Medlemskap
2025

Jag var också i Globen och såg Roger Waters. Det var helt otroligt bra, magiskt! En av de bästa konserter jag har sett:D. Kommer han till norden så är det ett måste att se.

//Karwis

F

F.d. 11346

Guest

Vi var ett gäng arbetskamrater som kom till Berlin den 9/11-89 dagen då muren föll
Det är absolut en av dom mest ihågkommna händelserna i livet.
Sen åkte vi ner till Berlin på nyåret 89-90 och var med i den stora festen som sändes
i tv världen över.
Vi åkte till Berlin i juli året efter för att se Roger Waters med The Wall.
Van Morrison o Sinead O Connor, och ett gäng andra fina musiker som tex en del av
Bob Dylands kompband The Band Där en av dessa spelar dragspel. Kan det bättre??
Vi har en påse med flisor från muren om någon är intresserad, som vi själva har hackat
ur Berlinmuren.
YouTube - Pink Floyd -The Wall Live In Berlin - Mother
YouTube - roger waters the wall live in berlin part 8-11

Toppen