• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tesa elektriska stödben Erfarenheter

JanJannesson

HBK Medlem
Inlägg
10
Kommun
Ale
HBK-Nr
22696
Medlemskap
2024
Har haft mina i 2 år ,funkar som dom ska men ibland kan man behöva ta hjälp av nivåklossar och extra underlägg under benen om marken lutar mycket, annars helnöjd
 

JanJannesson

HBK Medlem
Inlägg
10
Kommun
Ale
HBK-Nr
22696
Medlemskap
2024
Dom drivs av bildelsbatteriet jag har inte haft några problem med strömförbrukningen.
Jag har monterat dom själv, enklast om du har tillgång till lift man jag körde upp på höga nivåklossar.
 

Sveinka

HBK Medlem
Inlägg
3
Kommun
Tønsberg
HBK-Nr
38657
Medlemskap
2024
Dom drivs av bildelsbatteriet jag har inte haft några problem med strömförbrukningen.
Jag har monterat dom själv, enklast om du har tillgång till lift man jag körde upp på höga nivåklossar.
Hei og takk for raskt svar!
Det finnes ulike modeller av disse. Har sett på et hvor løftekapasiteten er 1000kg per stk. Er den minste modellen sterk nok for en husbil med maxvekt på 3500kg?
 

sacce

HBK Medlem
Inlägg
2.516
Kommun
Hallstahammar
HBK-Nr
5502
Medlemskap
2025
Jag har monterat skälv på parkerings plats och tar ström från bilbatteri..använder D+ kabel till handbroms strömbrytare att kunna starta motorn om jag misstänker att batteriet har dåligt med strö.(handbromsen på så fungerar Tesa)
 
Toppen