• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Termometer

F

F.d. 30307

Guest
Undrar om det finns termometer med typ gps eller liknande.
De ja e ute efter är att kunna se vad för temp det är i bilen då ja inte är där,
om man tex måste lämna hundarna i bilen en stund för att uträtta något ärende.
Då skulle jag vilja kunna kolla temperaturen i bilen via en typ app i telefonen eller nåt.

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022
Sv: Termometer

Tror du mener gsm, og ja det finnes i utvalget for kontroll av hus. Selv ville jeg benyttet en wifi eller ethernetkoblet via trådløsnettet i husbilen. Men en komplett enhet finner du blandt annet på Larm Styrning Reglering sikkert ikke billigst, men en pekepinne på hva som er tilgjengelig.

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Det er billigere med en værstasjon med internet, men de egner seg ikke i bil. Tror en kan finne noe på ebay eller aliexpress - forbrukerutgaven av alibaba.

F

F.d. 30307

Guest

Fast ja e ju inte ute efter att kunna styra temperaturen. Bara kolla hur varmt de blir.
Nåja de blir nog att ta me sej hundarna vart man än ska.

Toppen