• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Telia bredband

F

F.d. 1082

Guest
Hallå där!!
Jag skulle vilja veta om det är någon mer än vi som har haft problem i kväll med anslutningen?
Jag gick in vi 10 tiden o skulle kolla om det var något nytt att kika på,men det var helt omöjligt att komma in på sidan,det var bara "error" hela tiden!
Först vid halv 1 tiden funkade det,nu e jag så j-a trött på Telias strul när det gäller anslutning och mail,jag tycker det är riktigt dåligt när det bara rätt vad det är slutar att funka!
Och när man ringer 90 200 framåt 12 tiden så hör man bara "inget känt fel,vi har kontakt med dig,stäng av modemet i minst 2 minuter och sätt på igen."
Jag kollade även tv:n,och det var samma sak där "kan inte hitta din värd" stod det i rutan,man blir ju frustrerad av dettta att man inte kan prata med en fysisk person utan hela tiden ska prata med en dataröst eller knappa in sina klagomål.
Och så just det här att det inte är något fel,som dom säger fast man sitter där och vet att jag har rätt och dom pratar i nattmössan!
Nää!!!! dom kanske ska använda någon promille av vinstpengarna till att anställa några stycken som kan sitta och svara på folks frågor?
Det är min åsikt i alla fall!!

Lennart

:msn_phone::msn_phone:

F

F.d. 10558

Guest
Sv: Telia bredband

Tråkigt när det händer lennart.
Det var något lurt igår tidigare på kvällen. Min uppkoppling fladdrade till lite så jag tappade kontakten med ovärlden en kort stund, men sen var det aldrig något strul.
Ibland vet jag inte alltid om det är bredbandet eller det där f-b Vista som krånglar, men igår var det nog uppkopplingen från Telia.
Telia kanske inte har support så sent på storhelger som du ringde, försök att nå dom under dagen, har själv aldrig haft problem med att nå Telia suppor och allt har fixat sig bums med deras hjälp.
Lycka till!
/Bosse

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021
Sv: Telia bredband

Vi har haft problem ringde telia i veckan.Ville se simningen på tv skitkul när det bara stannar o pixlar de hade haft ett problem den dagen. De uppdaterade mitt abonemang och efter det så gick tv bättre men lite pixlar här o där är det fortfarande.
Jag tror de vet om det o arbetar på det.
Men det jag mest är irriterat på är att tv tar över 5 mbit kul när man ska göra ngt då skriker ungdomarna stäng av tv ´n jag kan inte spela eller ladda hem.
Det var bättre förr.:swoon:Susanne

Toppen