• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tec Tower

Affezell

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn
HBK-Nr
4542
Medlemskap
2025
Har beställt en ny husbil som enligt broshyren är utrustad med Tec Tower
med separat kyl och ugn. Tror mig veta vad det är för kyl och frys men undrar vad det är för ugn. Är det någon som vet och eventuellt har någon www address där man kan hitta en bruksanvisning på den.

Robert-110

FD HBK Medlem
Kommun
Göteborg
HBK-Nr
110
Medlemskap
2022
Sv: Tec Tower

Det finns två olika funktioner i ugnen, den ena är just som ugn, den andra är för grillning. Sedan naturligtvis en ratt för värmereglering. Vi är nöjda med vår även om vi bara har hunnit använda den några gånger innan vi ställde av bilen.

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

Ugnen finnes i 2 utgaver - med og uten grill. Har selv den opprinnelige uten grill, og den brukes ofte - har ikke problemer med den. Ser at i dag er nesten alle med grill.

Cecilia & Kennet

HBK Medlem
Kommun
Hylte
HBK-Nr
1263
Medlemskap
2025

Vi har också TecTower utan grill. Men när vi använder plåten så fastnar den i ugnen. Jag får knappt ut den när den är varm o absolut inte in den igen sen.
Gör jag nåt fel eller? Den blir helt skev när den är varm...

/Cecilia

Toppen