• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

TEC Freetec T708 G 2006 ??

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021
Hej alla kunniga på HBK finns det någon som har erfarenhet av denna husbil ? Hoppas då att ni kan dela med er av dom till oss.
MVH Gunilla & Rolf

F

F.d. 18037

Guest
Sv: TEC Freetec T708 G 2006 ??

Hej!

jag tycker det är jättefina bilar.
Du kan också fråga om LMC 708 g, det är praktist tagit samma bil. De tillverkas på exakt samma ställe, även i samma filen i fabriken.

Jag gillar speciellt att uppdelningen är väl genomtänkt och det finns så mycket plats för grejer man vil ha med sig. Backhjulsdriften är naturligtvis också en fördel.
Jag tycker denna modellen körs enkelt och trygg på vägarna, bara man är van med den lilla svagheten i de lägsta motorvarven (säger man så?). Och sen har motorn ju kamkedja, så det blir inget kamremsbyte....

Mvh
thomas

Toppen