• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tangentbord till iPhone...

F

F.d. 50036

Guest
Köpte ett tangetbord till min iPhone, se bild(hoppas jag fick med bilden) märket står på mellanslagstangenten. Pris 399kr

Bästa tillbehöret på länge, kanon när du är på resande fot, lätt att skriva!

Hälsningar Torbjörn

Tangentbord.jpg

F

F.d. 50036

Guest
Sv: Tangentbord till iPhone...

Tror det var Inet (butiken till vänster om Kjell & Co på Torp köpsentrum här i Uddevalla). Förlåt den vaga beskrivningen men jag har inte kvittot kvar.

mvh Torbjörn

C

cheetah1

Guest

Tänkte köpa ett till iPaden vid tillfälle, men det blir nog Apple original (lite dyrare förvisso). Tänkte jag skulle försöka författa en bok.. :)

F

F.d. 25023

Guest

Vi köpte en Logitech Ultrathin keyboard till paddan, den lättaste och tunnaste modellen.
Jättebra, vilken skillnad att hantera ipad!

Hälsning jyrki

F

F.d. 4220

Guest

Jag var lite sugen på detta tangentbord för iPad.

YBnhTBOqeEiiLd3KUrkVuw2.jpg

//Stefan

F

F.d. 4220

Guest

Hej

Kolla in detta!

Vet inte när det kommer till Sverige dock!

iPadcase med tangentbord i aluminium | Feber / iPad

Ha det gott!

Det gör att iPad nästan får samma funktion som Acers transformer tablet. :D
(sorry brukar inte vara apple vs androidtroll, men kunde inte låta bli)

Jag har för mig att jag sett en hel del lösningar med fodral med inbyggt blåtandstangentbord (bland annat ett på Lidl), men detta var ett av de mer stabila.

//Stefan

C

cheetah1

Guest

Det såg iofs väldigt fint ut, men det finns nåt annat man kan köpa för att få samma funktionalitet isåfall. Det kallas laptop.

C

cheetah1

Guest

Istället för att kolla på en koncepttrailer kan man ju gå in på apple.com och kolla på funktionerna där.. iPhone 5 lanserades i förrgår.. ;)

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Det såg iofs väldigt fint ut, men det finns nåt annat man kan köpa för att få samma funktionalitet isåfall. Det kallas laptop.

Håller med!
Om man redan har en laptop finns ingen anledning att skaffa ett skrymmande tangentbord. Det finns redan inbyggt.

photo-775015.jpg

Toppen