• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tandläkare i Spanien

F

F.d. 52958

Guest
Hej på er !
Vi är i Benicassim. Min fru har Implantat som lossnat o vi har letat Tandläkare o det finns det, men ingen som har rätt verktyg o dra åt. Vi ringde hem till Sverige o hörde med dom, dom blev förvånade över att ingen hade detta verktyg för Implantatet är ett Världsledande ( Astra Tec ), vi är beredda o åka hem då vi träffar Silvia, en Spanjorska som studerat i Sverige o pratar perfekt Svenska, hon jobbar på en klinik o är massör, jag har en kompis säger hon som är tandläkare , dan efter kommer hon o hämtar min fru och kör henne till Castellon de la Plana o hon får åtgärdat Implantatet, borra upp o dra åt 3 skruvar, kostnad 30 € !!!!!

Allt frid o fröjd, nu kan vi stanna kvar till April. Snacka om Solsken :D

Tommy Dynér

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn-Altea
HBK-Nr
3853
Medlemskap
2024
Sv: Tandläkare i Spanien

Vi har en liknande historia, men lite tvärtom.....

Min fru har ett inplantat som är gjort hos tandläkare i Spanien och vid ett besök i Sverige så lossnade det. Samma sak hände henne, den svenska tandläkaren hade inte passande verktyg, trots att det var svenska grejor, tror det var Nobel.

Den spanska tandläkaren skickade över passande verktyg och det blev fixat i Sverige, men inte för 30 Euros, vill minnas att det kostade 3300 kr!!

Toppen