• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Takfläkt

JANKRO

HBK Hedersmedlem
Kommun
Norrköping
HBK-Nr
854
Medlemskap
2040
Hej, Belluna verkar vara tredje namnet på denna fläkt för övrigt samma som ovan nämnda, Smart Living och Carbest som finns i Sverige.

Det är några här som köpt de andra namnen redan och som är nöjda med dem, borstlös motor m.m. Det enda verkar vara att den är mycket lättare än MaxxFan vilket ev. kan tyda på klenare konstruktion.

M.v.h. JANKRO.

Holen

HBK Medlem
Kommun
Leksand
HBK-Nr
38456
Medlemskap
2025
Hej, Belluna verkar vara tredje namnet på denna fläkt för övrigt samma som ovan nämnda, Smart Living och Carbest som finns i Sverige.

Det är några här som köpt de andra namnen redan och som är nöjda med dem, borstlös motor m.m. Det enda verkar vara att den är mycket lättare än MaxxFan vilket ev. kan tyda på klenare konstruktion.

M.v.h. JANKRO.
Ja Belluna är ett tredje namn på Smart Living och Carbest det ser jag nu i videon, den är exakt likadan som den Smart Living som jag monterade i min husbil.
Ja den är lättare än MaxxFan men jag inte tycker inte att den verkar klen i konstruktionen, Jag är nöjd med den.
Jag har aldrig monterat en MaxxFan så jag kan inte jämföra dom två.
M.v.h.

Senast ändrad:
Toppen