• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tackar för ihågkommandet.

stigge44

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
1591
Medlemskap
2025
Tackar HBK för ihågkommandet på min myndighetsdag (65).
Vi befinner oss i på camping La Masia i Blanes och upplever sol och värme ifrån sin bästa sida.
Detta är en ny upplevelse att fira under sol och värme vid denna årstiden. Tidigare mc-åkare och då gick det inte att lämna i snö och kyla.
Vi prisar vårt nya alternativ med husbil.

Soliga hälsningar

Stig o Lena:)

Senast ändrad:
Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
826
Medlemskap
2026
Sv: Tackar för ihågkommandet.

Även jag tackar för uppvaktningen på min 60-års dag. Det gladde mig mycket att HBK uppmärksammade min födelsedag. TACK!!!!

BabsanoKent

HBK Medlem
Kommun
Eskilstuna
HBK-Nr
1169
Medlemskap
2025

Lyckliga ni, som får vara på vårt favoritställe Blanes. Vi har dock bara varit där sommartid och bl a upplevt deras fantastiska fiesta-vecka i slutet av juli, med jättefina fyrverkerier och annat. Det som också är så bra med Blanes är att alla campingar ligger inne i stan samtidigt som det är nära bad och en fin strandpromenad.

Kanske blir det dit vi åker i sommar, kanske blir det något annat..

Vi har i alla fall ställt på husbilen och vårresorna inleds med några dagar i Mora och Moraparken för att se vasaloppet live...

/Barbro

Y

Yjons

Guest

En hälsning till Er, Blanes och camping La Masia där vi bodde en härlig vårmånad för några år sedan. Några små tips: Fiskmarkaden i hamnen en tidig morgon. Den botaniska trädgården Jardí Botánic Marimurtra på berget bakom hamnen. En rejäl promenad om man inte vill ta bussen men väl värd besväret. En dagsutflykt med turbåten längs kusten till Tossa de Mar med hemresa på kvällen är också en fin upplevelse. Vi fick tillfälle att uppleva påskfirandet i Blanes vilket var något alldeles speciellt. Inte utan att man längtar söderut när himlen är grå och snön nyss bortskottad från garageinfarten.

Toppen