• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tacka - Sluta Tacka

Anne & Klas

HBK Medlem
Kommun
Tyskland
HBK-Nr
7412
Medlemskap
2025
När jag sitter med min surfplatta och vill bläddra vidare kommer jag åt fältet tacka utan att jag egentligen vill tacka utan bara bläddra vidare. Varför finns det inte som hos Facebook en knapp "Sluta Tacka"?
Det händer inte så ofta för jag tackar när jag läser något som jag tycker är bra och när någon visar fina bilder eller länkar till någon rolig länk eller film.

F

F.d. 55451

Guest
Sv: Tacka - Sluta Tacka

Är det något att göra med när jag har använt en hel del arbete på en ställpladsfil som mer än 50 nedladdningen men bara får en enda tack?
Tack för idag!

atina1

HBK Medlem
Kommun
Ängelholm
HBK-Nr
20782
Medlemskap
2025

Hej Froggie!
Det kan ÄR oldersrelaterat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dom säger inte ens godag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mvh.
När jag sitter med min surfplatta och vill bläddra vidare kommer jag åt fältet tacka utan att jag egentligen vill tacka utan bara bläddra vidare. Varför finns det inte som hos Facebook en knapp "Sluta Tacka"?
Det händer inte så ofta för jag tackar när jag läser något som jag tycker är bra och när någon visar fina bilder eller länkar till någon rolig länk eller film.

Anne & Klas

HBK Medlem
Kommun
Tyskland
HBK-Nr
7412
Medlemskap
2025

Är det något att göra med när jag har använt en hel del arbete på en ställpladsfil som mer än 50 nedladdningen men bara får en enda tack?
Tack för idag!
Hej
Nej det är det inte!!!!
Är inte ute efter att skapa någon gnälltråd, men som det ser ut just nu på klubben måste man passa sej så att man inte säger tack till fel inlägg.
Vill hålla mej neutral så länge jag inte vet allt om klubben.
Än så länge har jag inga tack som jag vill ta tillbaka.
Mvh. Klas

F

F.d. 2692

Guest

Tack för idag!

Tror nog många med mig glömmer bort ibland att trycka på tack-knappen.
Du ska veta att många är mer än tacksamma för det arbete du lägger ner.

Här kommer MÅNGA TACK.

Toppen