• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tacka /Gilla

H

hianders

Guest
Sv: Tacka /Gilla

Kanske en bra idé. Jag tackar ofta om det är bra att ex vis ämnet kommer upp, bra inlägg, jag håller med o s v

fru hianders/Inger

Belar

FD HBK Medlem
Kommun
Västerås
HBK-Nr
1945
Medlemskap
2023

Jag uppfattar tackknappen som en "gillaknapp", så det kanske räcker att döpa om knappen tack till gilla.
Anpassning till rådande nomenklatur?
/Bertil

Kommun
Norrtälje
HBK-Nr
826
Medlemskap
2026

Nej,absolut inget världsproblem men kanske en anpassning till vad vi tycker att knappen ska heta. Ibland måste man förnya sig lite och förhoppningsvis till det bättre.

Anne-Louise

F

F.d. 55451

Guest

Hej
En av de största fördelarna med HBK är tack-knappen.
Om jag aldrig sett efter ett inlägg var av intresse, här och nu eller vad det kan vara lång sikt, kan jag lika väl skriva för mig själv.
Jag skriver för att ge till varandra - och lära.

Oavsett om det ändras till ett "enas" knappen eller annat jag överlåter det åt webberne - de har skapat Skandinaviens bästa husbil forum.

Alla har sin egen åsikt - men här i HBK forumet är ett samhälles förmåga - inte en levande ur ego.

:)

Wizard

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
5342
Medlemskap
2025

Om någon exempelvis skriver om en lösning på ett problem, eller en fråga jag har så tackar jag vederbörande med tackknappen.
:bock::bock:

Om, å andra sidan, någon t e x skriver att han tycker att dieselskatten är för hög så tackar jag inte för det.
:msn_thumbdown::msn_thumbdown::msn_thumbdown:

Däremot gillar jag det som skrevs.
:msn_thumbup::msn_thumbup::msn_thumbup:
//W

knarrevik

FD HBK Medlem
Kommun
Lysekil
HBK-Nr
3172
Medlemskap
2022

Om någon exempelvis skriver om en lösning på ett problem, eller en fråga jag har så tackar jag vederbörande med tackknappen.
:bock::bock:

Om, å andra sidan, någon t e x skriver att han tycker att dieselskatten är för hög så tackar jag inte för det.
:msn_thumbdown::msn_thumbdown::msn_thumbdown:

Däremot gillar jag det som skrevs.
:msn_thumbup::msn_thumbup::msn_thumbup:
//W

:msn_thumbup: Gillar!

PS! Skulle vilja ha ogillar också som alternativ:msn_thumbdown:

Knut

FD HBK Medlem
Kommun
Australien
HBK-Nr
994
Medlemskap
2022

I programvaren vi bruker finnes to knapper tilgjengelig, meningen var gilla og ogilla. For å ikke få for mye osemje så er teksten på den blitt Tack og den andre brukes til noe helt annet - besökt på stellplatser

Roger67

HBK Medlem
Kommun
Täby
HBK-Nr
3956
Medlemskap
2025

Jag förstår inte frågan alls??

Om man tackar så gör man väl det för att man gillar det som står i just det inlägget.
Det kan vara tack för ett svar på en fråga, tack för allmän information, eller tack för en åsikt man "gillar" och håller med om i t.ex. en diskussion.

:confused:

Toppen