• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tack vare HBK har vi ...

Gunillas Kenth

HBK in Memoriam
Kommun
Hässleholm
Träffat många trevliga nya och nygamla vänner och deltagit i massor av trevliga träffar av alla de skiftande slag

Bytt ut all belysning till LED för att minska förbrukningen
Monterat dagljus för att få bättre laddning under körning
Monterat solpanel så vi har blivit helt oberoende av 230V sommarhalvåret

Bytt gasregulatorn till krocksäker automatisk omkoppling
Monterat utvändigt gasoluttag så jag slipper släpa på gasflaskor vid grillning

Vi har samma bred hemma som i husbilen. Vi har fått många fina inredningstips. Tack alla goda HBK-vänner

Sen har det blivit lite egna påhitt på vägen som tillgodoser mina specialintressen. T ex 2% av nätterna på camping, resten fricampat. 7 olika och oberoende larm. 2 routrar med utvändig mottagning, 3G från TRE samt NET1. TV-ljudet kopplat till bilradion.

:):)

Bengt-Åke Linder

HBK Medlem
Kommun
Falköping
HBK-Nr
1424
Medlemskap
2025
Sv: Tack vare HBK har vi ...

Jo det är fantastiskt vad som händer då man går med i en klubb och börjar åka på träffar och träffa likasinnade.
I har åkt husbil i 10 år nu men innan var det 4 olika husvagnar och ingen klubbtillhörighet och när man då kom på campingen så ställde man upp vagnen och satte sig ner utan att prata med någon, nu är det tvärtom hinner inte ta ut tändningsnyckeln innan man är ute och träffar trevliga människor.

D

Deleted member 11118

Guest
Sv: Tack vare HBK har vi ...

Jo det är fantastiskt vad som händer då man går med i en klubb och börjar åka på träffar och träffa likasinnade.
I har åkt husbil i 10 år nu men innan var det 4 olika husvagnar och ingen klubbtillhörighet och när man då kom på campingen så ställde man upp vagnen och satte sig ner utan att prata med någon, nu är det tvärtom hinner inte ta ut tändningsnyckeln innan man är ute och träffar trevliga människor.

Kommer och hälsar på dej på High Chaparall. Vem vet jag kanske är en trevlig skåning? :twitcy: Vår första träff och så är ett barnbarn med.

Toppen