• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tack valberedningen!

frulli

FD HBK Medlem
Kommun
Österåker
HBK-Nr
3192
Medlemskap
2022
Valberedningen har ju nu efter ett,så vitt jag kan bedöma, gediget arbete lagt ett förslag till årsmötet.
Jag kommer därför självfallet att lägga min röst på detta.
På vilka grunder skulle jag,som gräsrot utan personkännedom,rösta annorlunda?

Ulf Lindström

F

F.d. 25270

Guest
Sv: Tack valberedningen!

Valberedningen har ju nu efter ett,så vitt jag kan bedöma, gediget arbete lagt ett förslag till årsmötet.
Jag kommer därför självfallet att lägga min röst på detta.
På vilka grunder skulle jag,som gräsrot utan personkännedom,rösta annorlunda?

Ulf Lindström

Utan personkännedom vore det möjligen förnuftigt att på årsmötet lyssna på de som av någon anledning inte stöder valberedningens förslag.
Mvh
Harry Hymer

F

F.d. 52908

Guest

Tycker också att valberedningen har gjort ett gott arbete. Tack!

H

hianders

Guest

Tycker också valberedningen har gjort ett bra och noggrannt förarbete. Utmärkt med presentationstråden av kandidaterna.

Därför är det viktigt att fullmaktsrösta om man inte kan åka dit och närvara (en fullmakt per ombud). Glöm inte att skicka kort och fullmakt samt ev kommentarer i god tid om ni inte kan lämna det fysiskt till någon närboende. Nästa vecka är det ju bara tre "postdagar" och många åker nog i god tid till träffen.

Förhoppningsvis får vi snart alla handlingar presenterade.

Tack igen till valberedningen!

fru hianders/Inger

frulli

FD HBK Medlem
Kommun
Österåker
HBK-Nr
3192
Medlemskap
2022

Utan personkännedom vore det möjligen förnuftigt att på årsmötet lyssna på de som av någon anledning inte stöder valberedningens förslag.
Mvh
Harry Hymer

Låter förledande förnuftigt.
Men som forumanvändare har jag redan inhämtat tillräcklig information i personfrågorna.
I alla fall tillräcklig för att acceptera valberedningens förslag.
Jag hoppas f.ö att personfrågorna kring styrelseposterna inte belastar årsmötet.
Tiden är värdefull och bör användas till att ge den valda styrelsen riktlinjer och ord på vägen i det kommande styrelsearbetet.

mvh/ulf lindström

Toppen