• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tack till "webben" eller den det gäller

RULLAN

FD HBK Medlem
Kommun
Alingsås
HBK-Nr
3082
Medlemskap
2022
Detta är en riktigt trevlig och vänlig klubb att var med i!!!

Jag hade anmält mig till ett par av de utannonserade träffarna. Av olika själ måste jag avstå från ett par av dessa. När jag ville avanmäla mig visste jag inte hur det gick till. Jag chansade på att man bara skulle meddela detta i text men det gick inte. Ett meddelande dök upp bara efter ett par minuter om att man måste avanmäla genom att kryssa i ett nej på ett ställe. Skitenkelt när man vet om det men jättesvårt när man inte är född med Windows i vaggan.

Visst är det fantastiskt med alla dessa underbara klubbkompisar som löser de problem som vi o-eller-halvkunniga förorsakar.

Strax innan hade jag läst en så kallad "tråd" om, jag tror att det kallades "nertider" och blivit riktigt irriterad. Har mycket svårt att förstå varför så många frågor måste utmynna i skäll och gnäll.
Var snälla mot varandra.

Leif

F

F.d. 3088

Guest
Sv: Tack till "webben" eller den det gäller

Visst är det så hjälpa inte skälla o gnälla :music-icon:

Gurra

Kjell & Britt-Inger

HBK Medlem
Kommun
Södertälje
HBK-Nr
4375
Medlemskap
2025
Sv: Tack till "webben" eller den det gäller

Hejsan Rullan
Det var jag som lotsade dej fram till hur du skulle göra såg att du letade och försökte , så jag tänkte att en hjälpande hand kan ju inte vara fel vi finns i denna klubb tillsamman och vi skall vara rädda om varandra man behöver ju inte skälla på varandra och använda hårda ord för det kommer man ju inte längre på ha det gott så ses vi någongång någonstans på vägarna. // kjell

Senast ändrad:
Toppen