• Husbilsklubbens årsmöte och träff år 2025 kommer att hållas i Karlstad 29 Maj - 1 Juni.
    Mer information och anmälan finns här: Klicka Här för Årsmötesträff 2025
  • Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tack till STACT (Stefan)

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Jag vill ge ett stort tack till Stefan (STACT) för ovärderlig hjälp med modemstrul idag. Du tog dig tid att hjälpa mig, fantastiskt att det finns människor som ställer upp och hjälper en datanolla som mig i nöd...:oops:.

Dessutom på ett mycket imponerande sätt, kan säga att jag var helt förstummad när jag såg hur han fixade felet från en annan dator en bra bit hemifrån mig!

Stefan är fantastiskt duktig, och det är helt otroligt att se hur många duktiga, hjälpsamma och vänliga medlemmar vi har här i klubben!

Utan Husbilsklubben hade jag inte varit där jag är idag, gäller inte bara mina två husbilsköp jag gjort i livet, utan en massa andra saker också. Hoppas att jag nån gång kan ge tillbaks vad jag fått genom den här klubben.

Ödmjukast /Ludde

Bifogar en "tackbild" med tanke på höstens intåg...

KBA-004-2.jpg

F

F.d. 50036

Guest
Sv: Tack till STACT (Stefan)

Hej "Ludde"

Du tillhör nog klubbens tacksammaste medlemmar men jag måste säga att jag och min familj är också väldigt tacksamma att vi fått lära känna dig, Egon och era barn. Ni tillför så mycket energi, bara att läse repotaget i Allas i veckan om er var som drivmedel för en hel vecka.

Hoppas att vi får till en "Argos" träff till våren så vi får träffas!

Kram på er Torbjörn med familj :):):)

F

F.d. 4220

Guest
Sv: Tack till STACT (Stefan)

Det var så lite så, det är inom det området jag, i någon mån, kan vara behjälplig.

(Och nog tycker jag att det tack du redan gav via mail räckte gott.) ;)

//Stefan

Toppen