F
F.d. 24707
Guest
Efter längre tids läsande bland alla frågor och kunskap i forumet, alla dessa frågor som ställs och de fantastiska svaren som ges har bidragit till vårt nya val av resefordon.
Jag vill säga ett stort TACK till de alla som bidrar med sin kunskap och sina erfarenheter, framför allt de fantastiska reseberättelser som ni delar med er utav.
Ni är fantastiska.
Det skapar reslust till olika mål, ibland långt bort, ibland alldeles bakom husknuten känns det som.
Hoppas ni får en fantastisk fin sommar med massor med reseäventyr och att ni delar med er om dessa.
Själv kommer jag ta tag i bloggen igen efter ett mörkt år av sorg och avsaknad av reslust. Men nu är som sagt bloggen uppdaterad med vårt val som ska få rulla, första resan blir till Skaune.
Vi ses där ute.
/Larzan
Larzans Blogg | Jagad av husvagnen.
Edit.
Ska absolut ha denna sida i åtanke, samt fullt medlemskap när husbilen inköps.
Jag vill säga ett stort TACK till de alla som bidrar med sin kunskap och sina erfarenheter, framför allt de fantastiska reseberättelser som ni delar med er utav.
Ni är fantastiska.
Det skapar reslust till olika mål, ibland långt bort, ibland alldeles bakom husknuten känns det som.
Hoppas ni får en fantastisk fin sommar med massor med reseäventyr och att ni delar med er om dessa.
Själv kommer jag ta tag i bloggen igen efter ett mörkt år av sorg och avsaknad av reslust. Men nu är som sagt bloggen uppdaterad med vårt val som ska få rulla, första resan blir till Skaune.
Vi ses där ute.
/Larzan
Larzans Blogg | Jagad av husvagnen.
Edit.
Ska absolut ha denna sida i åtanke, samt fullt medlemskap när husbilen inköps.
Senast redigerad av en moderator: