För en tid sedan skrev jag här på sidan om att jag hade problem med en vattenslang, jag hade svårt att laga den själv och behövde råd och stöd i hur jag skulle kunna åtgärda felet, samt ett ställe där jag kunde stå och reparera felet.
Vad händer då?
Jo, en klubbmedlem, Janne Foxberg från Ösmo skriver och säger att han kan hjälpa till om jag kommer ut till honom i Sorunda!
Idag har jag varit hos honom och min vattenslang är lagad!
Fantastiskt att kunna få sådan hjälp bara genom att skriva här på sidan. Precis detta är det bästa med denna klubb, vi hjälper varandra med olika problem som vi har med våra kära husbilar.
Tusen tack Janne, du är en generös och trevlig kille som gjort mitt husbilsliv lättare.
Elisabeth
Vad händer då?
Jo, en klubbmedlem, Janne Foxberg från Ösmo skriver och säger att han kan hjälpa till om jag kommer ut till honom i Sorunda!
Idag har jag varit hos honom och min vattenslang är lagad!
Fantastiskt att kunna få sådan hjälp bara genom att skriva här på sidan. Precis detta är det bästa med denna klubb, vi hjälper varandra med olika problem som vi har med våra kära husbilar.
Tusen tack Janne, du är en generös och trevlig kille som gjort mitt husbilsliv lättare.
Elisabeth