• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tack till Ekevikens camping

KarinochTommy

HBK Medlem
Kommun
Osby
HBK-Nr
6520
Medlemskap
2025
Vi vill rikta ett varmt tack till Ekevikens camping på Fårö.
Idag körde vi runt på Fårö och vi behövde tömma latrinen.
Frågade på en camping. Där var svaret att då måste ni betala full dygnsavgift. Adjöss!
Sedn hörde vi att det skulle gå på reningsverket vilken drevs av ovanstående camping.
Adjöss!
Vi var beredda att ge upp när vi passeade Ekevikens camping men jag ställde frågan.
Javiss sa han. -Det går bra. När jag frågade vad han ville ha betalt så ville han först inte så jag fick tvinga på honom en tjuga.
Vill inte snylta men heller inte betala full dygnsavgift.
Fler campingar borde ta efter detta och låta folk tömma eller vad som behövs mot en rimlig ersättning.
Heder åt mannen på Ekeviken! :spinny:

Tommy-59

HBK Medlem
Kommun
Nässjö
HBK-Nr
2475
Medlemskap
2025
Sv: Tack till Ekevikens camping

Vi vill rikta ett varmt tack till Ekevikens camping på Fårö.
Idag körde vi runt på Fårö och vi behövde tömma latrinen.
Frågade på en camping. Där var svaret att då måste ni betala full dygnsavgift. Adjöss!
Sedn hörde vi att det skulle gå på reningsverket vilken drevs av ovanstående camping.
Adjöss!
Vi var beredda att ge upp när vi passeade Ekevikens camping men jag ställde frågan.
Javiss sa han. -Det går bra. När jag frågade vad han ville ha betalt så ville han först inte så jag fick tvinga på honom en tjuga.
Vill inte snylta men heller inte betala full dygnsavgift.
Fler campingar borde ta efter detta och låta folk tömma eller vad som behövs mot en rimlig ersättning.
Heder åt mannen på Ekeviken! :spinny:

Precis så brukar jag göra, vill dom inte ha något lägger jag en tjuta på disken och säger att jag ska rekommendera dom, det är dom värda.

//Tommy

Toppen