• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tack Sverige för den här gången

PudelRäser

HBK Medlem
Kommun
Luleå
HBK-Nr
4321
Medlemskap
2025
Då var man hemma igen..
19 dagar/340mil blev årets långtur med fru,dotter och 4 pudlar...
Startade Kallax sen körde vi ;-)
Stopp runt Mälaren ,Vättern, Västkusten med dom längsta stoppen i Varberg, Göteborg /Kungsbacka, Västerås och tom ett bromsrep. i Örebro (skivor och belägg)
Varit en härlig semester trots att solen strålat mer i Luleå

Roligt att träffa er alla under resan....dom vi träffat :)
Må gott alla

P.s Bilden från Västerås

Bilagor

• image.jpg
    image.jpg
    1,1 MB · Visningar: 11

Pelle&Lena

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026
Sv: Tack Sverige för den här gången

Är fortfarande på resa efter en massa byten på mitt jobb ;)
Började med Vadstena sedan Österlen ned till Danmark och vidare nordliga delen av Tyskland vände sedan tillbaka och åkte Österlen igen och vidare ut på Öland, genom Värmland och hem en kortis för 2 veckors arbete.
Nu har vi åkt genom Norrland via inlandsvägen och tog vägen genom Svenstavik och den sidan upp till Järpen vände och åkte småvägar till Strömsund och en tur på björnvägen till Gäddede därefter vildmarksvägen och vidare norrut svängde av i Gällivari och står nu några mil från Pajala.
Blir Haparanda och kusten 2 veckor tills Gävle skylten syns och arbetet kallar igen.

Blir nog ta 1000 mil i år men så otrolig härligt att få se så mycket.

/Pelle

Toppen