• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tack Ragge 358

F

F.d. 17999

Guest
Sv: Tack Ragge 358

Ser verkligen fram emot att du kommer tillbaka, stark som "the king"
och att du mår bra, samt att du i fortsättningen gör massor av dina suveräna inlägg Under Markisen m.m.Dom har saknats en tid!
Mvh/ Lasse. :applaus:

Lasse-125

HBK Medlem
Kommun
Trosa
HBK-Nr
125
Medlemskap
2024

:spinny: Peder jag vet hur det känns! Berit Du vet åx å hur det är genom Ditt arbete. Vi vet åxå att dagens sjukvård trots stora nedskärningar har stora resurser både tekniskt och genom erfarenhetskunskaper."Vilket rackarns långt ord de blev" har koll på läget. De känns tryggt. Vi önskar Dej en snar bättring. Kämpa på det väntar nya husbilsäventyr. Mvh SivoLasse :spinny:

F

F.d. 52908

Guest

Hej
Tråkigt att höra det som drabbat dig. Lite vila och våren närmar sig så är du på banan igen. Krya på dig / Sören och Essie

lillian och reidar

HBK Medlem
Kommun
Stenungsund
HBK-Nr
2179
Medlemskap
2024

Krya på dig Kingen jag känner dig inte personligen men har sett allt bra du har gjort för oss övriga i klubben
Mvh
Lillian och Reidar
HBK 2179

Toppen