• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

TACK och VÄLKOMNA

H

hianders

Guest
Sv: TACK och VÄLKOMNA

Finns det ingen som kan ge en liten resumé från årsmötet?

Hoppas ni får en trevlig kväll efter en dags förhandlingar.

fru hianders/
:wideeyed:

Rolf och Monica

HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
5639
Medlemskap
2025

Det blev enligt valberedningens förslag. Inget bråk eller tjafsande. Mötet avslutades med att Gomer försökte förklara sig men fick gå därifrån med svansen mellan benen, då mötet med väldigt stor majoritet stod på styrelsens sida.
Träffen har varit trevlig men så är det ju alltid. Kul att träffa goa HBK:are

Monica

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021

Oj vad skönt nu kan vi med stolthet stanna kvar i HBK .Det är ju en fantastisk klubb med all denna kunskap och vänligheten att dela med sig av den. Var lite orolig ett tag, men nu ser vi med glädje fram emot ännu ett underbart år. Stort tack till alla er duktiga medlemmar som lägger ner tid och energi på att hålla klubben igång och ett lycka till. Jag beundrar allt arbete ni lägger ner för oss alla i HBK.
Nu längtar vi bara efter att få träffa många av er ute på vägarna i sommar så vi kan tacka er personligen.
Många hälsningar
Rolf & Gunilla

Ragge 358

FD HBK Medlem
Kommun
Jönköping
HBK-Nr
358
Medlemskap
2021

Nu önskar vi, er ALLA som sköter forumet på ngt sätt ett bra och lugnt år, så ni får jobba i lugn och ro.
Hoppas även ni kan vara ute i detta fina väder nu!
:music-icon:Hälsningar från ett varmt och nyklippt Ragglanda.:music-icon:

Toppen