• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tack 'min' navigator!

F

F.d. 3

Guest
God fortsättning på 2010

... måste bara få berömma 'min' navigator. Är nu i USA och kört bl.a. i staterna Indiana, Kentucky, Tennessee ... visserligen på de stora vägarna men även genom ex. Chicago, Louisville etc. Har även vågat mig in i mindre städer och snurrat runt. Ja, utan hjälp av navigatorn hade vi inte kommit rätt i trafiken, tänker då på filkörningen.

Att USA är ett bilburet land visste vi, ex. skulle passera en gata gående till en restaurang. Det visade sig omöjligt, 'gröna gubben' var framme 5 sek. Bara att kliva in i bilen igen och ut i trafiken ... säkerheten kändes större än på gatan (trots markerad övergång och signal). Hemma i Sverige igen nästa vecka ... "Borta Bra - Hemma Bäst" gäller fortfarande.

//kaj
 
Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 52943

Guest
Sv: Tack 'min' navigator!

God fortsättning på 2010

... måste bara få berömma 'min' navigator. Är nu i USA och kört bl.a. i staterna Indiana, Kentucky, Tennessee ... visserligen på de stora vägarna men även genom ex. Chicago, Louisville etc. Har även vågat mig in i mindre städer och snurrat runt. Ja, utan hjälp av navigatorn hade vi inte kommit i rätt i trafiken, tänker då på filkörningen.

Att USA är ett bilburet land visste vi, ex. skulle passera en gata gående till en restaurang. Det visade sig omöjligt, 'gröna gubben' var framme 5 sek. Bara att kliva in i bilen igen och ut i trafiken ... säkerheten kändes större än på gatan (trots markerad övergång och signal). Hemma i Sverige igen nästa vecka ... "Borta Bra - Hemma Bäst" gäller fortfarande.

//kaj

Vilken Navigator? (Vi ska åka runt i USA i sommar)
 
Toppen