• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tack kjeva medlem163

F

F.d. 53825

Guest
Vi kom till ställpltsen Heiligenhafen precis innan Puttgarden fortfarande småchockade efter att husbilen nästan skjunkit på en usel campingplats, vi blev uppdragna med traktor i grevens tid... Vi hade läst att det skulle finnas både mynt och kortautomat på ställplatsen men så var inte fallet. Vi hade naturligtvis slut på mynt och ingen myntväxlare så långt ögat nådde, dessutom var det söndag och vi hade lärt oss av erfarenhet att de inte gärna växlar i affärerna av någon anledning, men då såg vi en svensk husbil med husbilsklubbens emblem och jag vågade mig fram och fråga hur det gick till på denna plats. Jag fick till svar att det finns ingen växlingsautomat men vi kan hjälpa er, sa de!!!
Vi hade inte klarat så många fler motgångar...
Att det sen sluta regna och dessutom visade sig vara lite festival och dans i byn gjorde att vi fick lite plåster på såren.

Tack så mycket för hjälpen!

Anette och Mats
 
F

F.d. 55256

Guest
Sv: Tack kjeva medlem163

Vi har, visa av tidigare erfarenheter en burk med 50 cent, 1 E, 2 E mynt tillsammans minst 15 E liggande i handskfacket på bilen.
Ove.G
 
Toppen