• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tack! Hoppas ni har kul…….

Frankia

HBK vice ordförande
Kommun
Karlstad
HBK-Nr
549
Medlemskap
2025
Jag vill som så många andra tacka eldsjälarna i klubben.
Dom som startade upp det hela och dom som håller igång det. Ett enormt imponerande arbete.
Jag riktar mig givetvis till styrelsen men kanske framför allt till ”våra” webansvariga. Vad vore en Internet baserad klubb som Husbilsklubben.se utan riktigt bra webansvariga.

Jag hoppas innerligt att ni har kul och att ni förstår vilken stor respons ni har från alla befintliga och nya medlemmar. Se bara hur antalet stiger hela tiden. Det är bevis nog på det goda arbete ni utför.

Jag är helt övertygad om att 2008 kommer att bli ett succéår för HBK och att antalet medlemmar kommer att fortsätta stiga. Vad är det som säger att vi inte kommer upp en bra bit över 2000 medlemmar och blir den största husbilsklubben under 2008? Jag tror också att klubben kommer att ”komma ikapp sig själv” i år. Glöm inte att HBK bara funnits i ett år. Det är lätt att som medlem vara ivrig och tro att allt ska ske med en gång. Att vi under 2008 kommer att se ännu fler fördelar för medlemmarna växa fram så som medlemsrabatter av olika slag. Det är betydligt lättare att förhandla fram sådant nu när klubben börjar bli riktigt stor.

Än en gång ett stort tack för ett förträffligt arbete och en önskan om ett riktigt

Gott Nytt År

Åke Andersson o Birgitta Kruse :spinny:
HBK 549
Karlstad

Toppen