• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tack HBK.

D-A Hägg

HBK Medlem
Kommun
Mellerud
HBK-Nr
12005
Medlemskap
2026
Tack för tipset. Jag var lite spänd på hur detta forum fungerar och HBK i synnerhet, efter många års medlemskap i MHC (Som jag lämnade efter vissa orsaker) Jag är och kommer alltid att vara medlem i HBV, jag är lite "Bussvriden"
Men som Singel och vårdnadshavare av två "Fådda Hundar" Tog jag beslutet att nyligen gå med i HBK. Något som jag ÅNGRAR :swoon:att jag inte gjorde när ni startade. Så mkt. glädje och spänning som jag har upplevt denna vinter med HBK
går inte att med ord beskriva. Att få följa "Muskattens" Äventyr, (Jag skrattade, Grät, och väntade spänt på varje inlägg, "Vilken Best seller") Alla Trådar om renoveringar, byggen osv. har gjort att jag inte ens har kopplat in Tv:n i vinter.
Så TACK HBK ock alla ni som gör denna klubb till vad den är.
Att det finns skilda åsikter och en massa "Besserwisser" går nog inte att undvika
Jag har som vissa skriver "Min åsikt klar, och den står jag för" och fått ett flertal Hb:vänner att gå med i klubben. Efter ett gott glas vin tror jag att jag prövar att även lägga in detta som ett "Inlägg" så att fler "tveksamma" kommer till skott och går med i klubben. Ha det D-A & Dogsen

D-A Hägg

HBK Medlem
Kommun
Mellerud
HBK-Nr
12005
Medlemskap
2026
Sv: Tack HBK.

Vilken Klubb, vilket forum, värre än Tv:s EFTERLYST. Här sitter man i Portugal och kanske hittar en Gammal Kompis. Så Affe Första frågan är : Vem var Vera ??? Berätta när säkringen gick på Såggatan??? Hur F-n hamnade du i Söderköping ??? Sista frågan Berättigar dig till Extra Betänketid.....
Och Vinsten är en T-Shirt med Moto Guzzi logga
Ha det. D-A & Dogsen

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021

Vill bara tacka dej för ett underbart inlägg. Jag håller med dej om att detta är ett fantastiskt forum. Som gett och ger mej sån glädje på alla möjliga och omöjliga sätt.
Med vänlig hälsning, Gunilla
PS Mellerud är en trevlig plats. Där är vi flera ggr per år. Dels för vi har goda vänner där samt att vi köpte vår senaste husbil i Mellerud D

D-A Hägg

HBK Medlem
Kommun
Mellerud
HBK-Nr
12005
Medlemskap
2026

Tack Gunilla. Vacker plats Mellerud..:twitcy:N-ja jämfört med Vadstena. Inte en chans.
Jag köpte ett ställe där bara för att Dalsland är Sveriges i särklass bästa län att åka Mc. i :mcride: Nu skall jag bli "Full Time Living" och bara bo i min Hb.
Ha det. D-A & Dogsen

Affezell

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn
HBK-Nr
4542
Medlemskap
2025

Vilken Klubb, vilket forum, värre än Tv:s EFTERLYST. Här sitter man i Portugal och kanske hittar en Gammal Kompis. Så Affe Första frågan är : Vem var Vera ??? Berätta när säkringen gick på Såggatan??? Hur F-n hamnade du i Söderköping ??? Sista frågan Berättigar dig till Extra Betänketid.....
Och Vinsten är en T-Shirt med Moto Guzzi logga
Ha det. D-A & Dogsen

Fråga 1. Min skuta du köpte av mig
Fråga 2. Feb. 1971
Fråga 3. Blev VD på ett företag där
Är i Mellerud ofta eftersom jag köpt husbil där flera gånger
Kul att du är med i HBK
Är du i Portugal ?
Planerar att åka dit med Husbilen nästa år
Ha det bra. Får inte bli för privata här på forumet så vi kan väl maila och fortsätta att prata via mail

Eva & Hasse 9

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
9
Medlemskap
2026

Söderhamn är en fin stad.Lite söderut ligger Ljusnas utlopp som är värt ett besök.
Finns en ställplats inlagd i HBK. Underbart att bara sitta och titta när laxsfiskarna
är på väg upp.
HaDe Hasse med rötterna där:mcride:

D-A Hägg

HBK Medlem
Kommun
Mellerud
HBK-Nr
12005
Medlemskap
2026

Affe Gamle vän, tänk att hitta dig här :yes: Alla rätt= En T-shirt till dig
(Skall bara tvätta den först) Vad kul att hitta dig här. Jag har stått 11 Vintrar
här i Olhão så det skall bli mkt. kul att träffa er. Jag kommer nog att köra färja
Gränna - Visingsö i sommar, passerar du, hör av dig.
Hvh. D-A & Dogsen

Ps. Kom att tänka på när du dansade "Rumpdans" hos Kurt Storm. Vilka Tider Ds.

Affezell

HBK Medlem
Kommun
Söderhamn
HBK-Nr
4542
Medlemskap
2025

Just till Olhao hade vi tänkt att planera våra vintrar i framtiden.
Var där står du och vad kostar det ungefär för en säsong.
Kommer ihåg allt så än hänger jag med.
Vi hörs :)

D-A Hägg

HBK Medlem
Kommun
Mellerud
HBK-Nr
12005
Medlemskap
2026

Affe, jag fick en "Pekpinne" om att inte bli för "Personlig" Vad f-n är en klubb som inte är personlig ??? Men som jag skrev, "Jag står för vad jag tycker" För att inte bli "För personlig" Meila mig på danaxel.hagg@gmail.com Det står jag för.
Jag har fördelen att inte öppna mail som jag inte vill öppna.
Ha det. D-A & Dogsen

Rolf & Gunilla

FD HBK Medlem
Kommun
Vadstena
HBK-Nr
2927
Medlemskap
2021

Tack Gunilla. Vacker plats Mellerud..:twitcy:N-ja jämfört med Vadstena. Inte en chans.
Jag köpte ett ställe där bara för att Dalsland är Sveriges i särklass bästa län att åka Mc. i :mcride: Nu skall jag bli "Full Time Living" och bara bo i min Hb.
Ha det. D-A & Dogsen
Ja Vadstena är en mycket vacker stad och visst slår den Mellerud men varje plats har sin charm. För övrigt så älskar jag Falkenberg min födelsestad. Men att med husbilen åka ( sen okt.2008) runt omkring i vårt vackra land är en härlig frihet. Finns många smultron ställen.
Gunilla

Toppen