• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tack från ny medlem

C

christelochrister

Guest
:msn_question:Först vill jag tacka för tipsen jag fått.Det verkar som husbilsåkare är duktiga inom många områden och kreativa på att hitta lösningar på det mesta.Jag håller på att läsa igenom de flesta inlägg.
Min fråga till er som bor i Stockholm är.Var gör ni av era bilar när ni inte använder dom?
Finns det något bra ställe när man som vi bor i lägenhet i Spånga att ha husbiilen på?
Mvh Christel

Roland o Ingegerd

HBK Medlem
Kommun
Rimbo
HBK-Nr
7128
Medlemskap
2025
Sv: Tack från ny medlem

Hej o välkommen i klubben. Vi har vår husbil står vinteruppställd i Katrinedal (mellan Stäket och Rotebro längs Rotebroleden). Inhägnat område med egen nyckel och det finns folk på området alla vardagar så bilen står nog ganska säkert. Kostar dock 3500 om året.
Kontakta Katrinedal Grund & Mark 08-58897600. Det kan finnas platser kvar.
Lycka till :msn_fingerscrossed::msn_fingerscrossed: / Roland

Birglas

HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
1672
Medlemskap
2025

Vi står i Rissne, Sundbyberg, på en inhägnad parkering där alla har egen nyckel som inte går att kopiera. Hyrs av Förvaltaren, tel 7069000. kostar 375 kr/månad. Ganska trångt men det funkar för oss. Finns lediga platser.

Bilagor

• T 038 Husbilen 28 dec..JPG
    T 038 Husbilen 28 dec..JPG
    313 KB · Visningar: 3
C

christelochrister

Guest

Tack för tipset.
Min fråga hyr man per månad eller är det bara år?
Är det den nedanför Odalvägen?

Birglas

HBK Medlem
Kommun
Stockholm
HBK-Nr
1672
Medlemskap
2025

Ja det är den. Man hyr per månad och kan välja uppsägningstid 1-3 mån.

Toppen