• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tack för igår!

F

F.d. 15719

Guest
Alla ni som var med på Kinesiska muren och trängdes lite i sann husbilsanda.

Både gamla minnen och nya träffar avhandlas mellan skrattsalvorna.

Tyvärr dåligt med cirkulationsutrymme för mingel, men det tar vi igen utomhus någon annanstans någon annan gång i sommar!

/Agne & Elisabeth :wink:

Carina

HBK Valberedning Sammankallande
Kommun
Tyresö
HBK-Nr
6
Medlemskap
2026
Sv: Tack för igår!

Ser fram mot flera tillfällen att träffas,
nu hade man ju oturen att få influensa med feber, så jag har legat nedbäddad sedan fredag. :swoon:

F

F.d. 54858

Guest

Stort TACK!till RUTH OCH BO,som vi träffade i Torsö i helgen,tack för gott kaffe efter promenaden och tack för det goda brödet som vi fick att prova på.Ni var så gästvänliga och trevliga,det är alltid roligt med nya bekantskaper.Hoppas vi ses nån annan gång.MVH Birgitta och Rune,Alice,Ester. :dog::dog:

F

F.d. 29841

Guest

Hej
Jag har tackat dem i handen när vi skildes åt.
Men det är jag det.
/Vidhem

Zero

FD HBK Medlem
Kommun
Ekerö
HBK-Nr
3061
Medlemskap
2022

Tack för igår onslow! Saknar verkligen Elisabeths små jordnära berättelser om olika utsmyckningar och tankar kring deras Chevavan! Det var länge sen sist men vissa skribenter minns man med glädje.
Åke

Toppen