• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tack för en trevlig helg vid Hammarsjön

F

F.d. 410

Guest
Sv: Tack för en trevlig helg vid Hammarsjön

Vill tacka för en härlig helg med fiske o trevlig samvaro vid brasan på kvällen,fått träffa nya vänner.Tack Hasse o Marianne,Bengt-Uno o Lotta samt Bettan o Bernt.....Från Jorma o Leena

Finns inga bilder från händelsen att lägga ut så att undertecknad kan få se hur ni haft det. Att Hasse haft tråkigt och blivit fisklös förstår jag (som vanligt) men ni övriga har säkert haft trevligt.

Jag skulle ju varit med men tvingades att utföra diverse obetalda arbeten som jag inte kunde komma ifrån.

Anders

BeLo

HBK Medlem
Kommun
Varberg
HBK-Nr
848
Medlemskap
2027

Även vi vill tacka för en jätte trevlig helg med nya och gamla kompisar. Tack Lena för skogspromenaden. Hoppas vi snart ses igen. Bengt-Uno o Lotta

F

F.d. 410

Guest

Den fisken ser ut att ha varit hos frissan nyligen. Så det var en orm. Trodde det var en mask som du odlat fram i dina försök att få fisk.

Toppen