• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tack för du loggade in..

Libom

HBK Medlem
Kommun
Eslöv
HBK-Nr
1345
Medlemskap
2026
Hej..
När jag loggar in på Husbilsklubben står det alltid "Tack för att du loggade in Libom.." vilket låter positivt och uppmuntrande..
Men JAG vill framför mitt tack till alla frivilligarbetere och andra i ansvarsposition, att jag KAN logga in på detta fina husbilsforum.
Under Kingens senaste ställplatser i Spanien står "besökt", Jag har INTE besökt de nya platserna, trodde att "besökt" var ersättning för "tack".. vilket härmed framförs. Kommer säkert dit så småningom. Alltså Kingen.. Tack ska du ha...
Libom
Malmö

F

Flow

Guest
Sv: Tack för du loggade in..

Ja det är en trevlig hälsning. Ännu trevligare vore om den skrivs i presens aktiv form, dvs "loggar".

F

F.d. 29925

Guest

För egen del anser jag att "min inloggning" är klar i och med att jag trycker <enter>.

SirMcLain

HBK Medlem
Kommun
Spanien
HBK-Nr
4832
Medlemskap
2026

För egen del anser jag att "min inloggning" är klar i och med att jag trycker <enter>.

Nja! Ska man vara riktigt petig, så kan ju mycket hända när du trycker "enter". Internet kanske går ner. Du kanske har slagit in fel lösen. Kanske fel i HBK:s server. m.m.

Jag tror nog att det är som med Bankomater. Det räcker inte att bara trycka enter. Det är ju kul att man som en bekräftelse får pengarna också.

Jag för min del loggar aldrig ur. När jag startar webbläsaren är jag automatiskt inloggad.

Håkan

HBK Hedersmedlem
Admin medlem
Kommun
Tomelilla
HBK-Nr
1
Medlemskap
2049

När meddelandet kommer är man inloggad med rätt lösenord så texten är korrekt.

Agge&Micke

HBK Medlem
Kommun
Upplands-Bro
HBK-Nr
11636
Medlemskap
2026

Loggar aldrig ut. Sen gör vi så att den som skriver inlägget skriver sitt nicknamn.
Agge/

brogu

HBK Medlem
Kommun
Mörbylånga
HBK-Nr
3911
Medlemskap
2026

Konstigt nog måste jag logga in på paddan när den varit avstängd fast jag aldrig loggar ut, -har jag missat något?

På pc:n alltid inloggad, inga problem där inte.

Gunnar

F

Flow

Guest

När meddelandet kommer är man inloggad med rätt lösenord så texten är korrekt.

Nej jag anser den varken vara korrekt eller positiv (även om tacket i sig är trevligt). Dels för att inloggningsprocessen pågår, dels för att det är märkligt val av tempus - är tacket för förra veckans inloggning, eller förra årets...? Bättre då att tacka för det som precis sker, dvs när du loggar in. Dessutom är det mer positivt att uttrycka nutid (loggar) än dåtid (loggade).

Haha, ja detta är verkligen navelskådning. Jag ville framföra ett konstruktivt förslag, vilket nu är gjort. :spinny:

F

F.d. 2692

Guest

Navelskådning kan vara roande. Kan bli förvånad på att nya program har en diskett som symbol för att spara. Det var ett tag sen disketten försvann men jag vet vad det betyder så jag bryr mig inte.

F

F.d. 29925

Guest

Sannerligen ett mycket allvarligt och angeläget ämne. Varför inte byta till "Hej, och välkommen" , eller något ännu fyndigare.:)

Libom

HBK Medlem
Kommun
Eslöv
HBK-Nr
1345
Medlemskap
2026

Hej..
Jag startade tråden mkt för att framföra mitt tack till alla som jobbar med forumet på olika sätt,
t.ex lägga in nya ställplatser.. Tyvärr resulterade det i en tråd med kommentarer kring inloggning eller ej och annat som jag inte alls berörde. Jag får åter igen intrycket att många sitter och bara väntar på inlägg som de kan rätta och visa att de kan och vet bättre. Man får vara försiktig med formuleringar.. det kan bli många inte alltför positiva svar om man så bara skriver ordet Tack.
Våren är i Skåne och jag kan köra kust-turer både med MC och husbil, tråden lämnar jag nu..
Tack ändå..
Libom

F

Flow

Guest

Hej..
Jag startade tråden mkt för att framföra mitt tack till alla som jobbar med forumet på olika sätt,
t.ex lägga in nya ställplatser.. Tyvärr resulterade det i en tråd med kommentarer kring inloggning eller ej och annat som jag inte alls berörde. Jag får åter igen intrycket att många sitter och bara väntar på inlägg som de kan rätta och visa att de kan och vet bättre. Man får vara försiktig med formuleringar.. det kan bli många inte alltför positiva svar om man så bara skriver ordet Tack.
Våren är i Skåne och jag kan köra kust-turer både med MC och husbil, tråden lämnar jag nu..
Tack ändå..
Libom

Ja det är verkligen trist att vissa inte kan avhålla sig från att ge en släng av sleven...

Toppen