• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tack Däckonline

F

F.d. 25267

Guest
Köpte 2 däck till personbilen fre 6/3. Senare samma dag fick jag ett mail från Däckonline där de erbjöd 3 % rabatt. Sände ett mail till dem och talade om att jag nyss beställt däck. Döm om min förvåning när jag får till svar att pengarna sätts in på ditt konto. Fick pengarna idag ( 97 kr ). Det är pengar det också. Mycket schyst tycker jag. Dessutom däck tillverkade vecka 7-2015. Färskare däck går knappt att köpa. Bravo Däckonline
:yes:

smålänningen

HBK Medlem
Kommun
Älmhult
HBK-Nr
1442
Medlemskap
2025
Sv: Tack Däckonline

Döm om min förvåning när jag får till svar att pengarna sätts in på ditt konto. Fick pengarna idag ( 97 kr ). Det är pengar det också. Mycket schyst tycker jag. Dessutom däck tillverkade vecka 7-2015. Färskare däck går knappt att köpa. Bravo Däckonline
:yes:

För 97kr fick de reklam som säkerligen generar några ytterligare köp från några i HBK. Billig reklam :)

Lasse H

HBK Medlem
Kommun
Nynäshamn
HBK-Nr
4152
Medlemskap
2025

Har handlat däck av Däckonline i många år och är mycket nöjd med deras snabba leveranser och prissättning, köpte i tisdags 4 nokian till min audi a3 som levererades igår torsdag.
Kostar mig 2456 + 500(montering) = 2956:- , samma däck på Vianor skulle ha kostat nästan 6000:-

F

F.d. 53012

Guest

Samma upplevelse kanonkvalitet färska däck bra pris snabbt till dörr. Montering löses lätt beställde idag nya MC däck för halva priset säkerligen lika bra det.

Pelle&Lena

HBK Medlem
Kommun
Gävle
HBK-Nr
570
Medlemskap
2026

Har handlat däck av Däckonline i många år och är mycket nöjd med deras snabba leveranser och prissättning, köpte i tisdags 4 nokian till min audi a3 som levererades igår torsdag.
Kostar mig 2456 + 500(montering) = 2956:- , samma däck på Vianor skulle ha kostat nästan 6000:-

På fälg oxå? Förutsätter att för 6000kr är det med fälg.
Intressant är det iaf.

/Pelle

Punx8

FD HBK Medlem
Kommun
Örebro
HBK-Nr
12674
Medlemskap
2021

Saxat från Michelins hemsida på tal om färska däck:

3. När däcken har blivit för gamla
Däcken har inget givet bäst före datum och det spelar mindre roll när de tillverkades eftersom det finns många andra faktorer som påverkar livslängden - förvaring, användning, belastning, lufttryck, körstil mm.

Däremot får man ju det nyaste mönstret, modell osv med senare tillverkningsdatum..

Toppen