• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tack alla som hjälpt till

Anne & Klas

HBK Medlem
Kommun
Tyskland
HBK-Nr
7412
Medlemskap
2025
I dag har jag fått svar

Jägersro Center - Parkeringsfrågor husbil
Svara Svara alla Snabbsvar Vidarebefordra Radera
Ladda ner meddelande Visa meddelandehuvud Utskriftsvänligt
Från: Martin Samuelsson Datum: 22/12/2011 6:22:10 PM
Till: nilssonklas@home.se; lars-g.jacobsson@telia.com
Kopia: Jesper Kristensen
Hej!

Jag har fått ta del av den mail ni skickat till Jesper och då parkeringsfrågorna ligger på mitt bord tänkte jag ge er ett svar.

Vårt syfte med att ha parkeringsbevakning är att säkerställa trivsel och bra, säker trafikmiljö för personal och kunder. Vi vill inte att besökare lappas om det inte är absolut nödvändigt.

Jag har pratat med Europark som efter att vi diskuterat frågan kom med svar nedan:
” Jag makulerar denna kontrollavgift och gör en generell instruktionsförändring på området, där större fordon exempelvis lätta lastbilar/husbilar ej skall erhålla en kontrollavgift om inte de står hindrande/farligt uppställda. Med detta har vi förhoppningsvis löst parkeringsproblemet med de kunder som har större fordon och vill besöka butikerna”

Skulle ni ha fler frågor eller mot förmodan få fler problem av denna typ när ni besöker oss så uppskattar jag om ni kontaktar mig.
Martin Samuelsson

:santa1:Största tacket går till Gunilla o Kenth, de har gett mej dom riktiga kontakterna. Utan deras hjälp hade det inte varit möjligt med denna lyckliga upplösning. TACK OCH GOD JUL:reindeer-icon:

Senast ändrad:
Toppen