• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tack alla snälla HBK-vänner!

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027
Jag skulle bara vilja tacka alla er som alltid ställer upp och hjälper mig med allt möjligt, allt från att köra 70 mil med sin husbil för att hjälpa till med att frakta grejer inför husbilsköp i Tyskland, hjälp med husbilsköp och allt därikring till hjälp med alla möjliga dataproblem, elkopplingar, dataspel och mycket, mycket mer! Jag själv har väl inte bidragit med så mycket, så jag skäms lite...:oops:

Ni ska veta att jag är oerhört tacksam för den hjälp vi har fått med allt och nu lämnar jag ett sort kollektivt TACK till er som känner er träffade! :yes:

Men det bästa av allt är att tack vare medlemskapet här i klubben har vi fått förmånen att få er som nya vänner!:msn_flower:

Och det roliga är att jag har en hel drös med vänner här på HBK-sidan som jag ännu inte har träffat "live", och det är lite spännande att sedan kanske träffas på nån ställplats eller träff framöver, så man får ett ansikte!

Ha en fortsatt trevlig sommar alla i Husbilsklubben!

/Ludde

T

Teddi

Guest
Sv: Tack alla snälla HBK-vänner!

hej ludde,,precis så känner ja ock,,de blir lite "osynligt" när datan får bestämma,,
samtidigt har ja aldrig träffat så många nya vänner med denna närvaro,,

ock en bra bit på vägen har de blivit,,

du o ja har ju mötts:D ingen dålig början.:D.

så ett minimöte på smaris skulle inte sitta fel??

en tanke o känsla från en annan kunsbackabo:D teddi..

Amstel

HBK Medlem
Kommun
Orust
HBK-Nr
3309
Medlemskap
2025

Jag själv har väl inte bidragit med så mycket, så jag skäms lite...:oops:
För en gångs skull har du fullständigt fel! Jag tycker du bidrar med väldigt mycket: bilder, bildkunskap, vettiga miljösynpunkter, empati för djur, natur och människan, m.m.
Skulle kunna göra en mycket lång lista men då blir du väl för mallig. :)
Hälsningar
Julian

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

hej ludde,,precis så känner ja ock,,de blir lite "osynligt" när datan får bestämma,,

Ja de är klart Teddi, jag har semestern denna veckan sen börjar kneget igen, vi får se om vi kan träffas snart, kanske i slutet på veckan om det inte blir för dåligt väder!

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

För en gångs skull har du fullständigt fel! Jag tycker du bidrar med väldigt mycket: bilder, bildkunskap, vettiga miljösynpunkter, empati för djur, natur och människan, m.m.
Skulle kunna göra en mycket lång lista men då blir du väl för mallig. :)
Hälsningar
Julian

Moi? :wub:
Jag har bara lagt in lite bilder då och då, inget jobb alls...skriver lite ibland, men det är bara kul!

/Ludde

Wizard

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
5342
Medlemskap
2025

Jag har själv funderat på att göra en "minitrip" till "Smaris".
Har inte varit där på många år, men brukade vindsurfa där när det begav sig.
Hur många platser finns det där?
//W

J

Jarn

Guest

Jag håller med dig Ludde,
Tack vare HBK har jag fått många nya trevliga vänner.
En del har jag haft förmånen at träffa fysiskt och en del andra har jag bara talat med i telefon.
Ändå känns det ibland som vi känt varandra länge.

Tycker också som du att det är fantastiskt med all hjälp man kan få här i forumet. Därför är det ju också kul när man ibland har något att delge andra så de blir hjälpta.
Var och en har ju sina specialiteter, så alla kan ju bidra på något sätt beroende på sin kunskap o erfarenhet.

Ser fram emot att träffa fler trevliga HBKare.

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

//W

Gott om platser! Är det en dag mitt i semestern som det är toppenväder, då är det mycket personbilar på parkeringsplatsen. Då är det en god idé att komma lite efter kl 16, då börjar badgästerna köra hemåt. Frampå kvällen brukar det vara tomt på personbilar.
Dessa dagar då det varit lite ostadigt halvbra väder har det varit gott om plats även mitt på dagen!
När tänkte du komma ner?

/Ludde

laval

HBK Medlem
Kommun
Mölndal
HBK-Nr
1195
Medlemskap
2026

Jag skulle också kunna tänka mig att komma med mot slutet av veckan.Kanske finns det nåt mer datarot eller spel att fixa med?
//Lars
:p:p

Wizard

HBK Medlem
Kommun
Mark
HBK-Nr
5342
Medlemskap
2025

Gott om platser! Är det en dag mitt i semestern som det är toppenväder, då är det mycket personbilar på parkeringsplatsen. Då är det en god idé att komma lite efter kl 16, då börjar badgästerna köra hemåt. Frampå kvällen brukar det vara tomt på personbilar.
Dessa dagar då det varit lite ostadigt halvbra väder har det varit gott om plats även mitt på dagen!
När tänkte du komma ner?

/Ludde

Jag funderar på en sväng någonstans till helgen, så varför inte Smarris.
//W

T

Teddi

Guest

//W

EN:D

KLART ATT DE FINNS PLATS FÖR OSS SOM LOVAT GULD (NORRLAND) O GRÖNA (KANTISAR) SKOGAR,,:D TEDDI

Senast redigerad av en moderator:
F

F.d. 9757

Guest

Du lägger ut så otroligt fina bilder! Bildspelet från Norge tittar jag på med jämna mellanrum. Barn som får uppleva den fantastiska naturen, se djur, fotografera och leva med naturen får något man önskade alla barn men tyvärr alltför få får detta/tack Kristina

Ludde Kuddsson

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
1356
Medlemskap
2027

Vi får väl hoppas det blir "lagom" bra väder så det inte är belamrat med badgäster.
:msn_sunglasses::msn_sun:
//W

Det ser ut att bli regn från och med i morn eftermiddag till söndag minst...:mad:

Vi får avvakta o kolla vädret, men det ser ju inte särskilt lovande ut...

I morgon förmiddag ser det ut att bli hyfast, bra för jag ska ut och paddla och filma lite.

Toppen