Ludde Kuddsson
HBK Medlem
Jag skulle bara vilja tacka alla er som alltid ställer upp och hjälper mig med allt möjligt, allt från att köra 70 mil med sin husbil för att hjälpa till med att frakta grejer inför husbilsköp i Tyskland, hjälp med husbilsköp och allt därikring till hjälp med alla möjliga dataproblem, elkopplingar, dataspel och mycket, mycket mer! Jag själv har väl inte bidragit med så mycket, så jag skäms lite...
Ni ska veta att jag är oerhört tacksam för den hjälp vi har fått med allt och nu lämnar jag ett sort kollektivt TACK till er som känner er träffade!
Men det bästa av allt är att tack vare medlemskapet här i klubben har vi fått förmånen att få er som nya vänner!
Och det roliga är att jag har en hel drös med vänner här på HBK-sidan som jag ännu inte har träffat "live", och det är lite spännande att sedan kanske träffas på nån ställplats eller träff framöver, så man får ett ansikte!
Ha en fortsatt trevlig sommar alla i Husbilsklubben!
/Ludde
Ni ska veta att jag är oerhört tacksam för den hjälp vi har fått med allt och nu lämnar jag ett sort kollektivt TACK till er som känner er träffade!
Men det bästa av allt är att tack vare medlemskapet här i klubben har vi fått förmånen att få er som nya vänner!
Och det roliga är att jag har en hel drös med vänner här på HBK-sidan som jag ännu inte har träffat "live", och det är lite spännande att sedan kanske träffas på nån ställplats eller träff framöver, så man får ett ansikte!
Ha en fortsatt trevlig sommar alla i Husbilsklubben!
/Ludde