• Erbjudande på Husbilsklubben.se

    Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2024.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.

Tömningsplatser

berkri

HBK Medlem
Inlägg
1.010
Kommun
Sala
HBK-Nr
14555
Medlemskap
2028
Hur svårt ska det vara och montera in en liten knapp eller en rad om tömningsplatser i Sverige?
 

krinil

HBK Medlem
Inlägg
3.948
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025
Hur svårt ska det vara och montera in en liten knapp eller en rad om tömningsplatser i Sverige?
Om du filtrerar på kategorin tömningplats får du bara upp dessa i ställplatskartan. Alt ställplats med tömningsfaciliteter. Zooma ut eller in kartan till det område dy eftersöker. Måste säga att kartan har kanonbra sök och filtreringmöjligheter. Lägger inte över POI i navigatorn längre, utan kör ställplatskartan direkt i en mindre läsplatta intilll navigatorn.
 

berkri

HBK Medlem
Inlägg
1.010
Kommun
Sala
HBK-Nr
14555
Medlemskap
2028
Om du filtrerar på kategorin tömningplats får du bara upp dessa i ställplatskartan. Alt ställplats med tömningsfaciliteter. Zooma ut eller in kartan till det område dy eftersöker. Måste säga att kartan har kanonbra sök och filtreringmöjligheter. Lägger inte över POI i navigatorn längre, utan kör ställplatskartan direkt i en mindre läsplatta intilll navigatorn.
….men….var hittar jag kartan?
 

Michael Johansson

HBK Webb
Admin medlem
Inlägg
8.273
Kommun
Nybro
HBK-Nr
663
Medlemskap
2024
Klicka på HBK-loggan högst upp på sidan. Du kommer då till förstasidan där du finner en karta med länkar på högersidan till tips och anvisningar hur du använder kartan.

//Michael, medlem
 

krinil

HBK Medlem
Inlägg
3.948
Kommun
Vellinge
HBK-Nr
4750
Medlemskap
2025
Tackar! Har du ingenjörsexamen?
Det är förbannat bra att du frågar och inte ger dig. Den här kartan tar vi som använder den regelbundet ibland så självklar att vi glömmer att inte alla är med på vagnen. Men gå regelbundet in på kartan. Där finns också ett stort antal utbildningsscenarior, beroende på vilken nivå du är på. Lägg krut på att lära dig kartan och dess möjligheter. Den är bara så förbannat bra! Många års jobb av HBK folk. Administratörer, admins och medlemmar! En jäkla eloge. Jag har svårt att se någon annan applikation som kan ge mig lika mycket, som HBK ställplatskarta! Den är med mig i hela Europa!
 
Toppen