Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.
Om du filtrerar på kategorin tömningplats får du bara upp dessa i ställplatskartan. Alt ställplats med tömningsfaciliteter. Zooma ut eller in kartan till det område dy eftersöker. Måste säga att kartan har kanonbra sök och filtreringmöjligheter. Lägger inte över POI i navigatorn längre, utan kör ställplatskartan direkt i en mindre läsplatta intilll navigatorn.Hur svårt ska det vara och montera in en liten knapp eller en rad om tömningsplatser i Sverige?
….men….var hittar jag kartan?Om du filtrerar på kategorin tömningplats får du bara upp dessa i ställplatskartan. Alt ställplats med tömningsfaciliteter. Zooma ut eller in kartan till det område dy eftersöker. Måste säga att kartan har kanonbra sök och filtreringmöjligheter. Lägger inte över POI i navigatorn längre, utan kör ställplatskartan direkt i en mindre läsplatta intilll navigatorn.
Ser ingen logga! Är på Facebook?Klicka på HBK-loggan högst upp på sidan. Du kommer då till förstasidan där du finner en karta med länkar på högersidan till tips och anvisningar hur du använder kartan.
//Michael, medlem
Nej inte Facebook.Ser ingen logga! Är på Facebook?
Tackar! Har du ingenjörsexamen?Nej inte Facebook.
Kör du med dator är loggan längst upp till vänster.
Kör du med stående telefon (åtminstone min) syns inte loggan.
Kör du med liggande telefon är loggan längst upp till vänster.
Det är förbannat bra att du frågar och inte ger dig. Den här kartan tar vi som använder den regelbundet ibland så självklar att vi glömmer att inte alla är med på vagnen. Men gå regelbundet in på kartan. Där finns också ett stort antal utbildningsscenarior, beroende på vilken nivå du är på. Lägg krut på att lära dig kartan och dess möjligheter. Den är bara så förbannat bra! Många års jobb av HBK folk. Administratörer, admins och medlemmar! En jäkla eloge. Jag har svårt att se någon annan applikation som kan ge mig lika mycket, som HBK ställplatskarta! Den är med mig i hela Europa!Tackar! Har du ingenjörsexamen?