• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

tömmning/påfyllning, spara i datorn

Conny

HBK Medlem
Kommun
Sundsvall
HBK-Nr
4867
Medlemskap
2025
Sv: tömmning/påfyllning, spara i datorn

Gokväll

Någon som vet om jag kan spara ner denna eller liknande sida som "vanligt dokument". Bra om jag inte alltid behöver koppla upp mig mot nätet vid sök av ny tömmning/påfyllning. Har idag hittat denna sida. camping-car : The best European guide to motorhome sanistations
Helt ok tycker jag.

ha de och tack på förhand:spinny:
Hej!
Jag är lite osäker på vad du menar men databasen är uppdelad så att man som exempel för Sverige bara kan se ett landskap i sänder.

Vet du ungefär vart du skall åka, så gå till kartbilden med husbilar till höger och klicka tills du får fram karta med rätt område och till och med stationsnamn.

Klickar du med höger musknapp och välj Kopiera så kan du sedan klistra in kartbilden i exempelvis ett Word dokument.

Klickar du på en husbil så får du fram text som du kan markera och klistra in som namn till bilden.
//Conny

gaisaren

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
521
Medlemskap
2025

Gokväll
Tack för dina instruktioner. Kommer att kolla om det funkar senare ikväll(madrid - cska kommer ivägen) eller nån annan dag.

tack o ha de...............:bock:

Senast ändrad:

gaisaren

HBK Medlem
Kommun
Kungsbacka
HBK-Nr
521
Medlemskap
2025

Gokväll
Kvinnans list övergår mannens förstånd. Så rätt det oftast är. Vid morgonens Hugorunda frågar Lena "har vi inte något i gps,en som kan vara det vi söker". Kollade det, jovisst fanns det det. Alltså i tomtoms bibliotek. Så nu har vi förhoppningsvis det jag efterfrågade = aire du service. Kollade vad som fanns i närheten av staden Brest och det var desamma som på tidigare nämnda hemsida.

ha de.............:dog:

Toppen