• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tömma toan

Molof

HBK Medlem
Kommun
Habo
HBK-Nr
11089
Medlemskap
2026
Sv: Tömma toan

Det är så typiskt (och naturligtvis smidigt) att sluta förstå engelska när man blir konfronterad. De tyckte väl att det var en skitsak...

-geva-

HBK Medlem
Kommun
Växjö
HBK-Nr
7145
Medlemskap
2025
Sv: Tömma toan

Hmm, förra året när vi var på Lofoten (Nusfjord tror det hette) skulle vi övernatta på en parkering med utsikt över byn/fjorden.
Vi frågade i den intilliggande turistinformationen om det var ok och det var det.
Efter en liten stund fylldes parkeringen upp med fler och fler husbilar, en parkerar bara ca 1 meter från oss. Strax utbryter ett jävla liv och skrikande som inte slutar förrän ett helt gäng traskar neråt byn, fortfarande väldigt högljudda.
Jag går ut och ser att husbilarna (ca 4-5st) är Italienregistrerade.
Några dekaler avslöjjade att de tillhörde en folkgrupp vars namn påminde om landet i frågas huvudstad...
Fem minuter senare var vi på väg...
Jag har misstankar att ovan nämnda fem ekipagen har liknande bakgrund.

Senast ändrad:
Toppen