• Erbjudande på Husbilsklubben.se

Blir du ny medlem nu i Husbilsklubben.se betalar du ingen anmälningsavgift utan enbart årsavgift 100 kr.
    Du sparar 150 kr på detta och erbjudandet gäller tills vidare.
    Medlemskapet gäller för kalenderåret 2025.
    Mer information finns här: Hur Registrerar jag mig.
    Du slipper också en massa störande reklam eftersom vi är en HELT reklamfri sida.
    OBS! På förekommen anledning: Om du inte loggat in och är HBK-Medlem och inte betalt årsavgiften för 2025 så kan dina rabatter och förlängd reseförsäkring upphöra att gälla.

Tävlingsdeltagare.

Postis

HBK in Memoriam
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
3
Ville bara berätta att ni som brukar deltaga i mina tävlingar under knappen "Veckans Tävling" kommer att få se en ny variant i morgon Vika Kuben, jag har fotat nästan alla prylar som finns i kök och garage till "Kluriga bilden" så nu är det dags att hitta på något nytt. Den består av en utbredd kub innehållande bilder och ni skall lista ut vilken av de fyra alternativ som är rätt när man viker ihop den. Jag fick själv klippa och klistra lite när jag skulle bestämma det rätta svaret, jag är tydligen inte så duktig på dessa gåtor själv och då är det bäst att göra en säker analys på det rätta svaret. Jag hoppas att jag kan ge er tävlingdeltagare nya varianter på klurigheter under vintern så ni har något att fundra över i väntan på husbilssäsongen.

Kuben.jpg

Här sitter er "Pyssel Postis" med det rätta svaret på morgondagens nya tävling javisst är Bildmixen med veckans aktuella personer och Biltävlingen kvar som vanligt, LYCKA TILL!

Postis

HBK in Memoriam
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
3
Sv: Tävlingsdeltagare.

Ville bara berätta att jag mjukstartat tävlingsavdelningen igen för höstsäsongen, ni som brukar deltaga i mina tävlingar under knappen "Veckans Tävling" kommer att få se en ny variant "Lagt kort ligger" en variant av IQ-test. Jag hoppas att jag kan ge er tävlingdeltagare nya varianter på klurigheter under vintern så ni har något att fundra över i väntan på husbilssäsongen. Jag kommer att variera ned "Vikta Kuben", "Komunklippet", "Gissa Bilen" och "Mixade Kändisar" och ytterligare några nya varianter om jag hinner med.
Här är smakprov på vad som är uppladdat i dag och förnyas denn 21/8 , så det är bara att klicka på knappen.gif och börja fundera och svara på dessa frågor.

Vilket bilmärke?: bilvdemo.jpg Vilken kommun?: komdemo.jpg Vilket kort är vänt?: kortdemo.jpg

Postis

HBK in Memoriam
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
3
Sv: Tävlingsdeltagare.

Godmorgon, ville bara göra en "puff" för kep och knåp avdelningen för er som är intresserade av att lösa bildgåtor.

knappen.gif mixtavling1.jpg

I dag lördag är det byte av gåtorna, i förra veckans klurigheter var det både lätta och svåra uppgifter.
Det som var svårast var bilen som var en Simca cab denna vecka tror jag att även bilen blir det stora problemet.

knappen.gif mixtavling2.jpg

Under hösten kommer jarg att ev. variera med IQ-kluringar och vikta kuben. Hoppas att det skall roa er i samband med att ni botaniserar på hemsidan efter: - Bygga o Renovera - Elförsörjning - Fiskekroken - Fotohörnan - Försäkring o Skatt - Gasolförsörjning - Geocaching - Golf Lounge - Husbilsdoktorn - Husbilsköp o Import - Hälsoresan - Inredningstips - Internet o Dator - Köksregionen - Matrecept - Lagar o Regelverk - Multimedia - Navigering - Radiosamband - Recalls - Reseplanering - Singlarna - Sköt om Husbilen - Säkerhet o Larm - Varmt o Kalltklimat - Vatten o Avlopp - Våra Husdjur. och mycket annat som sidan innehåller.

Välkomna in till "Veckans Tävling"

Postis

HBK in Memoriam
Kommun
Vänersborg
HBK-Nr
3
Hoppsan nu har det hänt!

Såg att det i dag har hänt en liten fadäs i "lagt kort ligger" det har blivit fel valör på Hjärter femman det skall vara Spader fem, det är nu fixat.

spader5.jpg

Så ni som tittat och funderat får titta in igen : knappen.gif

Och ni två som svarat behöver inte oroa er ni svarade rätt tros att det var fel färg på femman, guldstjärna till er.

/Postis

Toppen