Postis
HBK in Memoriam
Tomten har kommit till vår hemsida. Det dröjde lite längre i år men eftersom vi är så många medlemmar så tog det längre tid att läsa igenom medlemslistan och kontrollera att alla varit snälla i år och tydligen har alla som är med i klubben varit det. Ni som tycker det är kul med tävlingar trycker på knappen " Veckans Tävling" i vänstermarginalen så finns "Tomtetävlingen” ihop med de andra veckotävlingarna, där kommer ev. ledtråd att skrivas in, beroende på hur duktiga ni är på att leta. Tomten kommer att byta "Ställplats" var annan dag.
Vilken "Husbilsplats" står han på i dag och i morgon ledtråd skriver jag i dag här: Var brukar han komma ifrån.
Leta i våra ställplatser så hittar ni honom, sen är det bara att gå tillbaka och välja en plats i rullningslisten, jag kan inte se vem som svarar först, utan ni rankas i en ID: nummerordning i resultatlistan och alla som svarat är med. Avsikten är ju lite att ni skall bekanta er med våran ställplatslista och se vad som finns.
Vilken "Husbilsplats" står han på i dag och i morgon ledtråd skriver jag i dag här: Var brukar han komma ifrån.
Leta i våra ställplatser så hittar ni honom, sen är det bara att gå tillbaka och välja en plats i rullningslisten, jag kan inte se vem som svarar först, utan ni rankas i en ID: nummerordning i resultatlistan och alla som svarat är med. Avsikten är ju lite att ni skall bekanta er med våran ställplatslista och se vad som finns.